In contextul in care amenintarile informatice avansate vizeaza tot mai frecvent dispozitivele inteligente, parteneriatul va oferi securitate suplimentara utilizatorilor la nivelul routerului WiFi, prevenind atacuri cibernetice si protejand datele sensibile de atacatori. Utilizatorii vor avea la dispozitie o tehnologie avansata capabila sa detecteze dispozitivele conectate la internet (IoT) aflate in raza de actiune a routerului si sa identifice vulnerabilitati in timp util. Disponibila in prima faza pe modelul Nighthawk AC2300 Smart WiFi (R7000P), tehnologia va ajunge in cursul anului, prin actualizari, si la utilizatorii familiilor de routere Orbi Whole si Nighthawk.

„Bitdefender este lider in piata de securitate pentru locuinte inteligente. Impreuna, punem la dispozitia utilizatorilor aceasta inovatie pentru orice dispozitiv conectat la internet printr-un router Netgear. Beneficiul principal al Netgear Armor este acela ca reprezinta o solutie centralizata de securitate care protejeaza toate dispozitivele de acasa in fata atacurilor cibernetice”, spune David J. Henry, vicepresedinte pentru Home Networking in cadrul Netgear.

„Integrarea solutiilor Bitdefender in routerele Netgear va contribui decisiv la prevenirea breselor catastrofale si a atacurilor informatice venite prin dispozitive inteligente, de la sonerii si termostate, la camere pentru monitorizarea bebelusilor si televizoare smart. Ne mandrim ca lunga noastra istorie in care am dezvoltat tehnologii revolutionare este acum parte a unei noi oferte care va ajuta la protectia gadgeturilor de criminali informatici”, spune Ciprian Istrate, vicepresedinte pentru solutii consumer in cadrul Bitdefender.

Anul trecut, Bitdefender a semnat un parteneriat si cu compania japoneza BBSS pentru distributia solutiei de securitate pentru dispozitive smart Bitdefender BOX. BBSS este o subsidiara a grupului de companii Softbank, a treia cea mai mare companie listata din Japonia, dupa Toyota si Mitsubishi, cu activitati in telecomunicatii, comert online, tehnologie, servicii financiare, marketing si media