Agentia romaneasca de marketing online Canopy a dezvoltat o solutie interna de automatizare prin tehnologia UiPath, pentru a optimiza campaniile de performance marketing, in baza filosofiei Lean Six Sigma. Intregul sistem permite maximizarea profitabilitatii campaniilor Google Ads in avantajul business-urilor.

Mai exact, cu ajutorul unui robot software sunt monitorizati permanent toti indicatorii de performanta din campaniile Google Ads, astfel ca se pot opera optimizari constante pentru cresterea rezultatelor. Lean Six Sigma reprezinta o abordare integrata de management pentru imbunataţirea continua a proceselor, care implica eliminarea erorilor, reducerea duratei activitatilor si costurilor si genereaza, printre altele, cresterea rentabilitatii, imbunatirea calitatii si a satisfactiei clientului si angajatilor.

„Competitia in platformele de ads ale Google si Facebook este intensa si companiilor le este tot mai dificil sa se mai diferentieze. Pentru a le maximiza rezultatele, noi mizam pe strategii de eficientizare si optimizare ale investitiilor clientilor, precum sistemul Lean Six Sigma. Nu este primul proiect de automatizare implementat la Canopy, caci multi o cunosc deja si pe Rosy, rimul robot software de pe piata din Romania, care colaboreaza cu specialistii agentiei pentru actualizarea campaniilor, facturari si alte task-uri repetitive”, a declarat Eugen Predescu, noul CEO (Chief Canopyst) al agentiei Canopy, cel care a si initiat implementarea sistemului Lean Six Sigma prin roboti software.

Eugen Predescu a preluat responsabilitatea de crestere a rezultatelor livrate de agentie si de dezvoltare a echipei cu cei mai buni specialisti in marketing online de la Cristian Ignat, care isi pastreaza doar rolul de fondator. Eugen s-a alaturat Canopy in urma cu trei ani ca intern, dupa o perioada in care a testat tehnici de performance marketing pe business-ul familiei, a evoluat rapid in pozitia de Growth Canopyst, iar recent a revenit in cadrul echipei ca Chief Canopyst.

„Canopy a crescut spectaculos ca business si echipa, in doar trei ani si avem in continuare clienti care ne sunt alaturi, inca din prima zi, ocazie prin care le multumim pentru incredere. Vom pastra orientarea catre client si optimizarea rezultatelor si investitiilor sale, insa echipa coordonata de Eugen va avea in ajutor noi tehnologii si abordari noi, precum Robotic Process Automation (RPA)”, a completat Cristian Ignat, fondatorul Canopy.

In anul 2018, Canopy a incheiat cu o cifra de afaceri de 547.922 euro, in crestere cu 73%, fata de anul anterior, suma care nu include bugetele de media rulate.

In paralel, agentia si-a consolidat business-ul la nivel regional, prin extinderea cu un nou birou la Cluj, dupa cele din Bucuresti si Iasi. Biroul din Cluj este condus de Ivona Gal, specialist in marketing online si trainer in cadrul claselor de marketing, a carei misiune este de a spori rezultatele clientilor cu o abordare strategica si complexa a tehnicilor de promovare online.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri