Sony reduce productia de microcipuri pentru PlayStation

Gigantul produselor electronice Sony va reduce cheltuielile cu microcipuri avansate folosite pentru jocul PlayStation 3 in cautarea de rezultate mai bune a investitiilor sale, a declarat un director din cadrul companiei.

Imbunatatirea profitabilitatii diviziei producatoare de microcipuri este extrem de importanta pentru conglomeratul din Tokyo, care vrea sa atinga o marja operationala de 5% in anul fiscal care incepe in Aprilie, fata de cresterea estimata la 0,7% pentru anul care se termina in martie, potrivit NewsIn.

Presedintele adjunct al grupului Sony, Yutaka Nakagawa, a declarat ca investitiile in cipuri vor scadea semnificativ de la 3,8 miliarde de dolari cat au fost alocati in ultimii trei ani, din aprilie 2004. "incercam sa incepem producerea a cipurilor de 45 nanometri sper sfarsitul lui 2008 sau anceputul lui 2009", a precizat Nakagawa. Sony produce deja cipurile - celula, supranumite "supercomputer intr-un cip", si care folosesc circuite de 65 - 90 nanometri pentru PlayStation 3.

Circuitele mai mici vor face ca microcipurile sa fie la randul lor mai mici, iar costurile de productie pentru un cip vor scadea. Noile cipuri si costurile mai reduse, potrivit reprezentantilor Sony, vor ajuta compania sa concureze mai bine cu consolele Wii de la Nintendo si cu Xbox360, produs de Microsoft. Consolele Nintendo s-au vandut de trei ori mai bine decat PlayStation 3 luna trecuta in Japonia, in primul rand datorita pretului prea ridicat al produsului Sony si a jocurilor electronice limitate.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri