Casa de moda Gianni Versace va lansa in luna mai primul telefon mobil, intrand in segmentul telefoanelor scumpe lansate de marcile de lux, scrie Wall Street Journal.
Donatella Versace, designerul Versace, a dezvoltat telefonul in colaborare cu ModeLabs Group, companie franceza care a mai produs telefoane pentru casa de moda Christian Dior si producatorul de ceasuri Tag Heuer.

"Pana acum marcile nu isi puteau imagina un telefon de lux. Acum, numarul limitat si constructia personalizata au creat un nou interes pentru companiile de lux in telefonia mobila", a declarat directorul executiv al ModeLabs, Stephane Bohbot.

Pretul noului telefon Versace va fi mai mare decat al celui lansat de Dior in 2008, care costa 3.500 de euro, a declarat reprezentantul companiei. Telefonul Versace va fi gasit incepand cu luna mai in magazinele companiei si in cele de bijuterii.

In ultimii ani, casele de moda au inceput sa isi introduca brandurile in segmentul tehnologiei. In 2008, Motorola a vandut telefoane Dolce & Gabbana in valoare de 200 milioane euro, iar Prada si Giorgio Armani au dezvoltat telefoane in parteneriate cu importanti producatori de telefoane.

Telefoanele mobile de lux costa cateva mii de euro si concureaza cu ceasurile de lux, considera Bohbot. Cea mai mare cerere provine din Asia, Rusia si Orientul Mijlociu. Pentru Versace, telefonul mobil este o incercare de a intra intr-o noua arie diferita de cea a hainelor. In ultimii ani, compania colaborat la lansarea de avioane, masini sport si hoteluri sub marca Versace.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri