Cost Consultancy este un program lansat la sfarsitul anului trecut, prin care Romtelecom Business Solutions ofera consultanta gratuita privind optimizarea costurilor clientilor business ai companiei.
Acest program a fost initiat ca urmare a semnalelor primite de Romtelecom din partea clientilor business, care au fost nevoiti sa gaseseasca solutii de optimizare a costurilor operationale pentru a se adapta noului context economic.

Astfel, firmele de dimensiuni medii si mari pot primi recomandari personalizate din partea consultantilor de vanzari Romtelecom Business Solutions despre cele mai potrivite solutii de comunicatii care pot asigura optimizarea costurilor operationale in urma unei analize a resurselor clientilor si a modului in care acestea sunt utilizate.

“Suntem constienti ca majoritatea clientilor nostri sunt preocupati de modul in care fac fata actualei situatii de pe piata. Cea mai frecventa grija exprimata, pe care o impartasim si noi, este legata de nevoia crescanda de optimizare a costurilor si a utilizarii judicioase a resurselor” a declarat Ana Maria Gergely, Director Coordonator Vanzari Corporate Romtelecom;

Programul presupune o analiza a comportamentului de comunicare al clientilor, luand in calcul informatii precum valoarea facturilor din ultima perioada, traficul de voce si de date, numarul de sedii, numarul de angajatii si alti parametrii in functie de profilul companiei. Un simulator al modului in care functioneaza programul poate fi vazut accesand site-ul companiei.

"Cost Consultancy vizeaza atat optimizarea costurilor existente cu comunicatiile, cat si a costurilor operationale care pot fi reduse prin folosirea solutiilor de IT si telecomunicatii pe care le propunem in cadrul acestui program", mai spune Ana Maria Gergely.

"Spre exemplu, in cazul implementarii serviciului de tele sau video conferinta, conform evaluarilor interne, putem diminua cu cel putin 35% costurile clientilor generate de deplasarile angajatilor."

Pe langa portofoliul actual de solutii Romtelecom, de voce, internet si date, retea, securitate IT, au mai fost create special pentru acest program aproximativ 20 de noi servicii Romtelecom.

Programul este accesibil prin reprezentantii de vanzari Romtelecom dedicati, sunand la 0800 880 888 sau accesand si completand formularul online.

Pana la acest moment programul a avut un raspuns foarte bun din partea pietei, 30-40% dintre clienti acceptand o oferta venita din partea Romtelecom dupa o discutie cu specialistii companiei.

„Este una dintre cele mai de succes campanii pe care am avut-o pana acum,” a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom. "Bunele rezultate ale campaniei se datoreaza cel mai probabil si increderii acordate de clienti Romtelecom Business Solutions, brandul pentru companii al Romtelecom. Romtelecom se claseaza in top 33% al operatorilor telecom europeni din persepctiva nivelului de satisfactie al clientilor. Intre zecile de mii de clienti business care folosesc serviciile Romtelecom se gasesc companii cu un numar de cativa angajati pana chiar la 40000."

De asemenea, cea mai mica diminuare de costuri pentru clientii care au apelat la programul Cost Consultancy a fost de 15%, iar cea mai mare scadere de costuri a fost de 40% pentru un client care initial avea mai multi furnizori de solutii de comunicatii.

„Romtelecom a introdus o noua abordare a politicii sale comerciale in ceea ce priveste segmentul business inca de anul trecut, bazandu-se pe oferirea de produse peronalizate prin care sa optimizeze costurile clientulor pentru comunicatii si IT, prin programul Cost Consultancy”, a declarat Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.

Romtelecom Business Solutions
este divizia dedicata sprijinirii companiilor romanesti, prin solutii de comunicatii si IT. A fost infiintata in 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de voce, date, internet fix si mobil, gazduire si managed services. Ca o dovada a angajamentului de a oferi cea mai buna calitate clientilor sai, Romtelecom este singurul operator de telecomunicatii care acorda automat si gratuit SLA (acordul privind nivelul calitatii) pentru serviciile oferite sub brandul Romtelecom Business Solutions.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri