Mio Technology, liderul pietei locale de sisteme de navigatie, lanseaza pe piata din Romania modelul M300, pentru a acoperi segmentul entry-level de pret in zona de GPS-uri.
Noul dispozitiv cu ecran de 3,5” va veni echipat cu harta Romaniei si va avea un pret de 319 lei.

“Am luat decizia lansarii noului M300 tocmai datorita specificului pietei locale de dispozitive personale de navigatie (PND) si orientarii din ce in ce mai pregnante a utilizatorilor romani catre doua directii complet diferite: una, bazata exclusiv pe pret, in zona entry-level si alta bazata pe functiile inovative ale dispozitivelor in zona medium-high”, a declarat Sergiu Gansca, director de marketing si vanzari Mio Technology Romania si Ungaria.

Conform reprezentantilor Mio, noul dispozitiv va acoperi un segment de piata pe care echipamentele de navigatie Mio nu erau deja reprezentate prin intermediul seriei S6xx sau prin modelele din gama M400, lansata in august 2009.

“M300 va veni sa acopere un segment de piata pe care nu avem pana la ora actuala un produs dedicat, adica segmentul de pret entry”, a adaugat Gansca.

Noul echipament cu ecran de 3,5” de tip touch-screen, are o greutate de 135 grame si include 1 GB memorie ROM, 128 MB memorie RAM de tip DDR2, un procesor Samsung 2450 de 400 Mhz, un receptor GPS SiRF Star III incorporat cu receptie GPS pe 20 de canale si harta Romaniei preinstalata.

Noul Mio M300 este disponibil pe piata din Romania din aceasta luna, prin intermediul partenerilor Mio.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri