Compania Puma AG, ai carei actionari cantaresc o eventuala preluare a firmei de catre lantul francez de magazine de lux PPR, a revizuit in scadere luni prognoza pentru castigurile anuale, deoarece castigul trimestrial al firmei a stagnat, relateaza Reuters citat de NewsIn.

Seful Puma, Jochen Zeitz a declarat ca restul anului va fi o perioada dificila, din cauza actualei liste de comenzi a companiei si a faptului ca nu se anunta niciun eveniment sportiv foarte important.

In afara de acest lucru, comenzile companiei de pe piata americana au scazut cu 17,6%, deoarece a fost facuta p modificare de cont, se spune intr-un comunicat al Puma.

Compania cu sediul la Herzogenaurach a anuntat ca estimeaza ca va avea vanzari si castiguri mici anul acesta. Conducerea companiei anuntase mai demult ca se asteapta la o crestere a vanzarilor in 2007 si a profitului net cu cel putin 10%.

Castigurile Puma inainte de deducerea dobanzii si a impozitarii au fost de 134,8 milioane euro (183,4 milioane dolari), in apropiere de suma de 133,2 milioane de euro pe care au indicat-o analistii.

Castigurile nete ale companiei au crescut cu 3,7% fata de perioada echivalenta din 2006, pana la suma de 96,6 milioane euro, peste asteptarile analistilor care au indicat o crestere pana la 94,6 milioane euro.

Vanzarile companiei au crescut cu 2%, pana la 655,8 milioane euro, in conformitate cu asteptarile analistilor.

Cotatia actiunilor Puma de la inceputul sedintei de tranzactionare urmeaza sa scada cu 0,3%, potrivit statisticilor de dinainte de deschiderea pietei obtinute de la brokeri, citate de Reuters.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri