Burger King a decis să rupă, la propriu, gura târgului în Thailanda. Astfel, un operator local al cunoscutului lanț fast-food a scos pe piață un burger care, în loc de carne, are nu mai puțin de douăzeci de felii de cașcaval.

Mai mult decât atât, produsul, care se numește "adevăratul cheeseburger" (the real cheeseburger, n.r.), are un preț promoțional, de numai 3,1 dolari, transmite CNN.

Prin urmare, comparativ cu prețul obișnuit al unui cheeseburger în Thailanda, care este de aproape 11 dolari, se poate spune că noul sandvici de la Burger King este un chilipir.

"Nu e o glumă. E pe bune", a comentat de altfel chiar compania într-o postare social media.

Noul burger s-a dovedit un succes. Astfel, o filială Burger King din Bangkok a fost nevoită să sisteze livrările de "adevărați cheeseburgeri" pentru a mai putea păstra astfel de produse și pentru clienții care intrau direct în fast-food.

Pe de altă parte, au existat și clienți care s-au plâns că nu au putut mânca tot burgerul, acesta fiind imens.

"Nu am putut să termin decât jumătate din el. E o cantitate enormă de cașcaval introdusă într-un singur burger. Mâncarea e bună atunci când ingredientele sunt în cantitățile potrivite", a explicat un inginer IT în vârstă de 25 de ani, conform aceleiași surse.

O altă persoană, o antreprenoare în vârstă de 26 de ani, a spus chiar că nu va mai mânca așa ceva nciciodată.

"Îmi place să am câteva felii de cașcaval în burger, în niciun caz atât de mult", a explicat aceasta.

Sursa foto: CNN / Kocha Olarn

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri