Producatorul elvetian de medicamente Novartis AG a anuntat ca profitul net din al treilea trimestru al anului 2007 a scazut cu 12%, pana la 1,57 miliarde de dolari, din cauza lansarii versiunii generice a medicamentelor sale, performanta sub asteptarile analistilor, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
Compania Novartis a confirmat obiectivul anual privind atingerea unui nivel de crestere de peste 5% a cifrei de afaceri si a unui plafon de sub 5% in ceea ce priveste majorarea vanzarilor de medicamente.

Novartis a declarat ca si-a crescut estimarile legate de cheltuielile pe plan global pentru respectarea reglementarilor de mediu(majoritatea conectate la afaceri detinute anterior) cu 590 de milioane de dolari.

Analistii chestionati de Reuters se asteptau ca Novartis sa inregistreze un profit net trimestrial de 1,75 miliarde de dolari.

Vanzarile in al treilea trimestru au crescut cu 9% la 9,61 miliarde de dolari, depasind estimarile medii ale analistilor, de 9,36 miliarde de dolari. Vanzarile de medicamente au crescut cu 2% la 5,89 miliarde de dolari, atingand asteptarile analistilor.

Anul 2007 nu a fost foarte productiv pana acum pentru compania Novartis, ce si-a schimbat planurile de doua ori din cauza producerii unor medicamente cheie, actiunile grupului scazand cu 11% de la inceputul anului.

Grupul Novartis, cu sediul la Basel, in Elvetia, isi desfasoara activitatea prin intermediul a 360 de firme afiliate din 140 de tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri