Un brand fashion de top intra in Romania exclusiv online

Firetrap, unul dintre cele mai mari branduri de fashion din lume, a ales sa intre pe piata locala prin intermediul Tuatara.ro, magazin de fashion online cu articole vestimentare, accesorii si incaltaminte premium, care estimeaza o cifra de afaceri de un milion de euro anul acesta.

Firetrap se alatura portofoliului Tuatara.ro, care include branduri precum Pepe Jeans, Diesel, Kaporal 5, Fly53, Amplified, Drunknmunky sau Iron Fist.

“Din ce in ce mai multi pasionati de fashion aleg sa isi cumpere brandurile preferate prin intermediul magazinelor online, iar numarul lor este in continua crestere. Acesta este unul dintre motivele pentru care brandul Firetrap a ales sa intre pe piata locala exclusiv prin Tuatara.ro”, a declarat Adrian Buzatu, director executiv al Tuatara.

Firetrap a ales Tuatara.ro deoarece acesta este unicul magazin din Romania care aduce cele mai noi colectii direct de la producatorii si distribuitorii autorizati ai marcilor comercializate in acelasi timp cu lansarea lor la nivel international, si nu din outlet-uri.

Infiintat in urma cu patru ani, Tuatara.ro are in prezent 20.000 de clienti si peste 200.000 de vizitatori unici pe luna. Cu o baza de 8.000 de clienti activi lunar, magazinul online tinteste o cifra de afaceri de un milion de euro in 2011.

Clientii Tuatara.ro sunt cei cu venituri peste medie, iar valoarea medie a unei comezi este de 250 de lei.

Fondat in 1993, Firetrap este unul dintre cele mai cunoscute branduri de fashion din lume, care reda cu fiecare colectie stilul, cultura si atitudinea britanica a creatorilor sai. De-a lungul timpului, Firetrap a devenit cunoscut datorita colectiilor in stil urban si rebellious youth. Brandul are o retea de distributie puternica la nivel international, de 1.500 de magazine in peste 30 de tari, dintre acestea opt magazine mari in Marea Britanie.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »



Setari Cookie-uri