Justin Bieber a facut deja primele 20 de milioane de dolari pe anul acesta

Justin Bieber a semnat cu platforma online YouTube un contract de peste 20 de milioane de dolari pentru lansarea unui serial documentar despre crearea noului sau album.
„Este foarte placut sa am YouTube-ul ca partener pentru acest serial. Vreau sa imi duc fanii intr-o noua calatorie", a spus Justin Bieber, potrivit Digi 24.

YouTube a anuntat ca serialul documentar „Justin Bieber: Seasons” va debuta pe 27 ianuarie. Serialul va avea 10 episoade si prezinta imagini cu Justin Bieber inregistrand primul sau album de dupa cel lansat in 2015. Surse din industrie spun ca artistul canadian va primi peste 20 de milioane de dolari pentru aceasta productie.

In 2009, Justin Bieber s-a lansat tot pe YouTube, unde incarca scurte videoclipuri, reinterpretari si piese proprii.
„Cand am inceput, YouTube mi-a oferit o platforma si o comunitate pe care sa imi pot promova muzica si experientele unice din viata mea cu fanii”, a spus Bieber.
Reprezentantii YouTube spun ca „serialul va prezenta scene din viata privata a lui Bieber, inclusiv filmari de la nunta sa si imagini cu cercul sau de prieteni”. Artistul, in varsta de 25 de ani, va lansa cu aceasta ocazie si piesa "Yummy".

Justin Bieber este un cantaret si compozitor canadian de muzica pop si R&B. Dupa ce impresarul Scooter Braun l-a descoperit pe YouTube in 2009, Bieber si-a lansat primul album oficial, intitulat „My World 2.0”, in 2010. Albumul a debutat pe primul loc in mai multe tari si pentru el Bieber a primit trei discuri de platina in SUA. La varsta de 16 ani, Bieber devenea cel mai tanar artist solo din istorie care are un album pe locul 1 in Billboard 200.
Foto: Shutterstock

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »



Setari Cookie-uri