După numeroase alte succese, FRF a încheiat un parteneriat cu un mare importator polonez de banane. Noul sponsor al Naționalei de fotbal le va furniza, printre altele, produse - respectiv, banane - jucătorilor, obiectivul fiind ”sprijinirea tricolorilor în drumul spre performanță”.

Federația Română de Fotbal a anunțat semnarea unui nou parteneriat, pe 3 ani. Brandul „Yellow” va fi partener al FRF și al echipelor naționale de fotbal ale României.

”Prin semnarea acestui acord, noul sponsor va susține financiar proiectele de dezvoltare a fotbalului în strategia FRF și va furniza produse echipelor naționale și la evenimentele FRF”, a transmis Federația.

Rafal Zarzecki, președintele grupului polonez care deține brandul Yellow, a declarat: „Suntem mândri de acest parteneriat oficial și bucuroși să susținem cel mai popular sport al României. Brandul Yellow reprezintă garanția celor mai bune banane premium de pe piață și suntem încrezători că fanii fotbalului cunosc beneficiile unui astfel de fruct sănătos. Putem spune acum că bananele își aduc contribuția valoroasă la viața unui popor sănătos, fericit și de succes – acestea sunt de fapt și gândurile și urările noastre către echipele naționale de fotbal ale României!”.

Citronex, grupul ce deține brandul ”Yellow”, este prezentat de FRF drept ”principalul importator de banane din Europa”. Compania nu afirmă însă acest lucru pe site-ul său, ci doar că este unul dintre principalii importatori; cel mai mare importator de banane din Europa este Fyffes. De asemenea, Citronex este un mare operator logistic, deține un lanț de benzinării în Polonia și mai multe hoteluri și restaurante. Pe piața din România sunt prezenți din 2018, iar acum vor să investească și în cultivarea tomatelor.

Sursa foto: FRF

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri