Anul acesta se anunta ca fiind unul efervescent pentru piata locala de relatii publice, dupa ce in ianuarie volumul de proiecte a fost triplu fata de cel din ianuarie 2013, a declarat pentru wall-street.ro, Ioana Manoiu, managing partner al companiei.

Compania a avut in 2013 o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro, comparativ cu 2,1 milioane de euro in 2012.

“2013 a fost mai slab decat anul anterior. Nivelul fee-urilor a fost similar cu cel din 2012, dar cifra de afaceri a scazut la 1.500.000 euro. Nu am pierdut clienti, dar bugetele au scazut. Cred insa ca in 2014 va exista o crestere fata de anul trecut. Se anunta un an efervescent, dat fiind numarul de proiecte din aceasta perioada”, a comentat Manoiu.

Ea nu a precizat cu cat ar putea avansa afacerile companiei.

GMP PR va pune accentul in acest an pe serviciile de social media, cele de cercetare si de gestiune a crizei.

“Suntem dependenti de evolutia clientilor nostri. Daca vrem sa aflam cum vor merge agentiile de PR, hai sa vedem cum vor merge industriile FMCG, farma, constructii, IT&C si ne putem face o idee. Ce pot sa spun este ca volumul de proiecte din ianuarie 2014 a fost cam de trei ori mai mare decat cel din ianuarie 2013”, spune Ioana Manoiu.

Afla mai multe din textul: Ioana Manoiu, GMP PR: Volumul de proiecte din ianuarie a fost triplu fata de cel din ianuarie 2013

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri