Compania a avut in 2013 o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro, comparativ cu 2,1 milioane de euro in 2012.

“2013 a fost mai slab decat anul anterior. Nivelul fee-urilor a fost similar cu cel din 2012, dar cifra de afaceri a scazut la 1.500.000 euro. Nu am pierdut clienti, dar bugetele au scazut. Cred insa ca in 2014 va exista o crestere fata de anul trecut. Se anunta un an efervescent, dat fiind numarul de proiecte din aceasta perioada”, a comentat Manoiu.

Ea nu a precizat cu cat ar putea avansa afacerile companiei.

Citeste si:

GMP PR va pune accentul in acest an pe serviciile de social media, cele de cercetare si de gestiune a crizei.

“Suntem dependenti de evolutia clientilor nostri. Daca vrem sa aflam cum vor merge agentiile de PR, hai sa vedem cum vor merge industriile FMCG, farma, constructii, IT&C si ne putem face o idee. Ce pot sa spun este ca volumul de proiecte din ianuarie 2014 a fost cam de trei ori mai mare decat cel din ianuarie 2013”, spune Ioana Manoiu.

Afla mai multe din textul: Ioana Manoiu, GMP PR: Volumul de proiecte din ianuarie a fost triplu fata de cel din ianuarie 2013