Anul acesta se anunta ca fiind unul efervescent pentru piata locala de relatii publice, dupa ce in ianuarie volumul de proiecte a fost triplu fata de cel din ianuarie 2013, a declarat pentru wall-street.ro, Ioana Manoiu, managing partner al companiei.

Compania a avut in 2013 o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro, comparativ cu 2,1 milioane de euro in 2012.

“2013 a fost mai slab decat anul anterior. Nivelul fee-urilor a fost similar cu cel din 2012, dar cifra de afaceri a scazut la 1.500.000 euro. Nu am pierdut clienti, dar bugetele au scazut. Cred insa ca in 2014 va exista o crestere fata de anul trecut. Se anunta un an efervescent, dat fiind numarul de proiecte din aceasta perioada”, a comentat Manoiu.

Ea nu a precizat cu cat ar putea avansa afacerile companiei.

GMP PR va pune accentul in acest an pe serviciile de social media, cele de cercetare si de gestiune a crizei.

Citeste si:
Cat va fi piata de PR in 2012 si care vor fi principalele tendinte
Cat va fi piata de PR in 2012...

“Suntem dependenti de evolutia clientilor nostri. Daca vrem sa aflam cum vor merge agentiile de PR, hai sa vedem cum vor merge industriile FMCG, farma, constructii, IT&C si ne putem face o idee. Ce pot sa spun este ca volumul de proiecte din ianuarie 2014 a fost cam de trei ori mai mare decat cel din ianuarie 2013”, spune Ioana Manoiu.

Afla mai multe din textul: Ioana Manoiu, GMP PR: Volumul de proiecte din ianuarie a fost triplu fata de cel din ianuarie 2013


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
GMP PR: Volumul de proiecte din 2014, triplu fata de cel din 2013