David Jones, CEO a intregii retele Euro RSCG Worldwide, a declarat in cadrul unei conferinte ca intr-o lume in schimbare, trebuie sa ôget on and do it\" si nicidecum sa incercam sa redefinim creativitatea in publicitate.
Mai mult decat atat, oamenii din publicitate nu trebuie neaparat sa se gandeasca la ei insisi ca si creatori de advertising ci ca si creatori de continut in forma restransa, a adaugat David Jones in cadrul conferintei "Idea Conference: Redefining Creativity", gazduita de publicatia ôAdvertising Ageö.

Dupa vizionarea animatiei comice ôDilbertö, in care personajele descriu o zi petrecuta la birou - ôCa de obicei, am lucrat pana la miezul noptii, inrautatind o prezentare penru o intalnire care nu va avea loc pentru un proiect care nu existaö - Jones, a vorbit despre solutiile evolutiei industriei de advertising din intreaga lume. Primul sfat oferit: ôNu va mai faceti griji pentru reclamele de 30 de secunde de la televizor. Moartea spoturilor TV este supraevaluata si sa discuti despre asta inseamna sa pierzi esentialul. Industria noastra este cea mai buna din lume in ceea ce priveste forma restransa a continutului. Trebuie sa ne gandim la noi ca si creatori de continut in forma restransa, nu creatori de spoturi de 30 de secunde.ö

Admitand ca fiind o reclama importanta pentru agentie, el a indicat spotul ôWaterboyö, o reclama animata care se deruleaza pe parcursul a mai bine de doua minute, reclama creata si produsa de Euro RSCG din Paris. Sountrack-ul reclamei este un cover dupa imnul ôWe Will Rock Youö a celor de la Queen, imn cantat de aceasta data de un elev francez. Reclama a avut un succes extraordinar in Franta, unde a fost lansat si un album care ulterior a castigat un disc de platina.

David Jones a mai pus in discutie si critici in ceea ce priveste un trend popular in publicitatea actuala: folosirea unui continut generat de consumator. "Va trebui sa nu ne mai gandim ca consumatorul este cel care genereaza cotinut, pentru a nu este asa. Vorbim aici de un fenomenö, a mai precizat Jones.

Site-uri precum YouTube sau Heavy.com au devenit branduri importante. Daca suntem sau nu de acord cu spoturile si toate informatiile postate acolo, este discutabil. Jones insa, le numeste ôporcariiö si asta pentru ca, spune el, brandurile majoritatii filmuletelor nu sunt bine-venite pe site-urile respective. Exceptia deriva din ôideile genialeö. ôDaca postezi acolo idei geniale, vei capta atentia. Brand-ul incepe sa detina atunci controlulö. Pentru a arata cum se intampla acest lucru, Jones a exemplificat un alt spot al Euro RSCG postat pe YouTube, spot care se numea ôDancerö, realizat de Euro RSCG Londra, in care un Citroen C4 danseaza intr-o parcare. "Industria noastra nu poate mereu delega creatiile in urma unor idei geniale catre consumatori. Trebuie sa fim atenti la punctul de pornireö.

Un ultim sfat dedicat creativilor este ôAsculta-ti instinctul!ö Publicitatea este un domeniu care se schimba in mod constant si risti in momentul in care nu-ti asumi riscuri. Unii dintre cei care si-au asumat acest risc si au castigat, conform lui Jones, sunt co-fondatorul Apple, Steve Wozniak si directorul de film David Fincher ("Fight Club," "Seven").
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri