Cele mai iubite doua echipe de fotbal ale romanilor vor sustine saptamana aceasta meciurile decisive pentru calificarea in UEFA Champions League. Publicul insetat de prim-planuri, suturile si fluieraturile umfla bugetele de publicitate ale televiziunilor si site-urilor de sport, iar eventualele reusite ale Steaua si Dinamo vor incinge si mai mult lupta pe teren mediatic.
In cazul unei calificari a echipelor romanesti, intreaga presa sportiva va trece printr-un boom de popularitate, cu audiente si tiraje sporite. Chiar si publicatiile generaliste vor fi pozitiv afectate de un astfel de eveniment. Insa foloasele cele mai mari vor fi trase de posturile care au incheiat contracte de difuzare a imaginilor din Liga Campionilor (LC).

"Sigur ca prin contractul pe care-l au, ProTV si Sport.ro, primele beneficiare de imagini din UEFA Champions League, vor avea mai mult de castigat decat celelalte publicatii sportive", a declarat pentru Wall-Street Costi Mocanu, director executiv al televiziunii Sport.ro si comentator sportiv.

Cele doua televiziuni isi vor amortiza cheltuielile facute in ultimii ani pentru proiectele de emisiuni dedicate Ligii Campionilor. "Pe noi ne-au costat mult toti acesti ani in care lumea n-a fost atit de interesata de competitie. Am dedicat emisiuni si ore de program acestui eveniment chiar si cand el nu era decit in inchipuirea noastra. Va dati seama ca, in cazul calificarii, Sport.ro va deveni practic post oficial UEFA Champions League", a adaugat Mocanu.

Si editiile online ale publicatiilor sportive sau ale televiziunilor vor inregistra cresteri ale numarului de vizitatori si accesari, traduse in bugete mai mari de publicitate. "Cu siguranta traficul si renumele www.sport.ro vor creste, pentru ca doar aici se vor vedea in exclusivitate pentru Romania meciuri in direct, rezumate, faze tari si o serie de interviuri", ne-a declarat Robert Berza, Internet Business Unit manager Pro TV SA.

Meciurile din UEFA Champions League sunt adevarate evenimente pentru publicul devorator de presa sportiva. Interesul nu este crescut doar in zilele meciurilor, ci si inainte si dupa. Iar Steaua si Dinamo reprezinta acum punctele centrale de interes. “Evident ca vom pune accentul pe Steaua si Dinamo si pe tot ce inseamna UEFA Champions League. Cat despre transmisii TV, deja dam aproape 10 live-uri saptamanale si meciurile din UEFA Champions League ne vor ajuta sa semanam din ce in ce mai mult cu o televiziune online, cu emisie aproape continua", a adaugat Robert Berza.

Site-ul www.sport.ro preconizeaza o crestere de 30% in trafic pana la sfarsitul lunii decembrie, cand se termina faza grupelor, in cazul in care se califica Steaua si Dinamo, comparativ cu o crestere de 20%, asteptata indiferent de evolutia celor doua echipe in campionat. O crestere si mai spectaculoasa se va abate asupra bugetelor de publicitate ale site-urilor de sport, mai ales ca e vorba de cele mai populare doua echipe din Romania.

Beneficii de pe urma Champions League vor avea si organizatiile de presa care nu detin drepturi de publicare a materialelor din campionat. "Din nefericire, pe piata de media din Romania se obisnuieste sa difuzezi pe TV sau Internet imagini pe care nu ai drepturi. Desi se afla in afara regulilor business-ului, unii dintre competitorii nostri castiga si ei bani in acest mod", mai precizeaza Costi Mocanu.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri