Metrorex a realizat un castig de 1,7 milioane lei din publicitate in prima jumatate a anului, sumele urmand a fi utilizate pentru instalatii necesare asigurarii sigurantei circulatiei calatorilor, a declarat directorul general al companiei Gabriel Mocanu.
"Din reclama publicitara in metrou s-a realizat un castig de 2.703.960 lei in anul 2007 si de aproximativ 1,7 milioane lei, in prima jumatate a anului 2008. Sumele provenite din reclama sunt utilizate pentru realizarea unor instalatii necesare asigurarii sigurantei circulatiei calatorilor", a declarat directorul general Metrorex, Gabriel Mocanu, potrivit NewsIn.

Pentru gestionarea spatiului de publicitate din interiorul trenurilor si a celui de pe peroane, Metrorex lucreaza in colaborare cu trei agentii de outdoor. "In cursul anului 2007, publicitatea in metrou s-a realizat prin trei asocieri in participatiune, incheiate de Metrorex cu: Euromedia Group, Betacons si Lemon Design", a declarat la inceputul anului directorul departamentului Tehnologia Informatiei si Comunicare, Mariana Petre. In prezent, de managementul spatiului publicitar se mai ocupa si firma Sindomet Servcom.

Directorul departamentului Tehnologia Informatiei si Comunicare - Metrorex a mai declarat ca in 2007 in locurile oferite de Metrorex a predominat publicitatea din domeniul bancar si din cel al bauturilor racoritoare.

"Publicitatea in metrou a acoperit domenii foarte variate cum ar fi: bauturi racoritoare, domeniul bancar, produse cosmetice, pensii private, detergenti etc.", a mai spus Mariana Petre.

Planurile de investitie ale Metrorex prevad achizitia a 26 de trenuri si 87 de escalatoare in valoare totala de 214,76 milioane euro, in completarea parcului de material rulant necesar si pentru reducerea intervalului de circulatie, a declarat in august Mariana Petre.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri