Odinioara criticate pentru calitatea lor indoielnica, numeroase produse "comuniste" au revenit in scena, la 20 de ani de la caderea totalitarismului in Europa de Est, trezind nostalgia celor mai varstnici si curiozitatea celor mai tineri.
Biscuiti si batoane de ciocolata, multe pastrate in acelasi ambalaj de carton din epoca comunista, au reaparut pe rafturile magazinelor, concurand serios mai noile marci "capitaliste" consacrate. "De cativa ani, asistam la o tendinta de revitalizare a marcilor din epoca comunista. Ne trezesc nostalgia, pentru ca ne amintesc de tinerete", comenteaza pentru AFP sociologul roman Mircea Kivu, potrivit NewsIn.

Iar pentru noi romanii unul dintre cele mai cunoscute sloganuri publicitare este cel pentru ciocolata "Rom Tricolor", apreciata inca pentru gustul ei. [Cele mai longevive 20 de branduri romanesti]

Cititi mai multe in articolul publicat astazi de 9AM.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri