Nu se intampla in fiecare zi ca fondatorul unei companii sa ofere sfaturi unui concurent despre cum sa conduca firma, insa Biz Stone, cofondator al Twitter, a decis sa faca acest lucru. Tinta: concurentul direct, Facebook.
Stone, unul dintre cei trei cofondatori Twitter, a dezvaluit intr-un post pe Medium ca a inceput sa foloseasca din nou Facebook dupa o lunga pauza luata din cauza faptului ca a fost “inundat” de “mii de optiuni, feature-uri si alegeri”.

Reintors pe Facebook, Stone spune ca reclamele nu sunt “in mod particular utile sau incitante” si considera ca reteaua sociala ar trebui sa ofere o optiune premium prin care utilizatorii ce platesc 10$/luna sa nu vada nicio reclama – similar cu felul in care opereaza Pandora si Spotify.

In general, reclamele pe Facebook nu sunt cu adevarat atractive. Cu toate acestea, reclamele sunt tolerate pentru ca acest lucru face din Facebook o platforma gratuita.

Stone a parasit Twitter in 2011 pentru a lucra alaturi de cofondatorul Ev Williams la alte startup-uri in cadrul incubatorului The Obvious Corp. La inceputul acestui an, Biz Stone a confirmat ca lucreaza la un nou startup, Jelly, o aplicatie mobila ce va ajuta oamenii “sa faca bine”.

Consideri ca ideea cofondatorului Twitter este viabila si utila? Spune-ne parerea in comentarii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri