Creste interesul romanilor pentru preparatele traditionale

Grupul City Grill a incheiat anul 2019 cu o crestere de 13% a cifrei de afaceri fata de anul anterior. Cresterea s-a mentinut constanta pe parcursul intregului an, iar cifra de afaceri inregistrata a fost de 187 de milioane de lei, fata de 165 de milioane in 2018. Pentru 2020, Grupul City Grill mizeaza pe fondul extinderii cu noi restaurante, dar si al interesului in crestere al clientilor fata de preparatele cu specific traditional romanesc.

In restaurantele Grupului City Grill servesc zilnic masa peste 11.000 de clienti, iar 25% dintre acestia sunt clienti recurenti, care folosesc aplicatia de fidelizare Out4Food. De altfel, numarul persoanelor inrolate in programul de fidelizare al GrupuluI City Grill in decembrie 2019 depaseste 135.000, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2018.

Investitii in City Grill

Investitiile din 2019 s-au ridicat la peste 3,8 milioane euro, suma directionata in proiecte de modernizare (reamenajarea Buongiorno Primaverii), consolidare a restaurantelor existente (Hanu’ Berarilor Casa Oprea Soare), deschiderea de noi spatii (restaurantul Becker Brau si extinderea restaurantului Hanul lui Manuc), dar si programe de educatie (cursuri de barista, somelier, pizzer).

Pentru 2020, bugetul de investitii depaseste 4 milioane de euro. Suma este alocata pentru extinderea retelei cu aproximativ cinci restaurante noi, dar si pentru continuarea investitiilor in consolidarea zonei si a cladirii monument clasa A, Hanu’ Berarilor Casa Oprea Soare. Lucrarile la restaurantul Hanu’ Berarilor de la Natiunile Unite au inceput in urma cu trei ani, iar valoarea totala a proiectului se apropie de 5 milioane de euro. Planul de investitii pentru 2020 include si rebranding-ul si reamenajarea restaurantelor cu specific italian Buongiorno. In plus, vor continua investitiile in educatie si perfectionarea resurselor umane, desfasurate prin Academia City Grill si programele de invatamant dual.

„Anul acesta ne-am propus sa depasim pragul de 200 milioane de lei si avem bugetata o crestere de 12% fata de 2019. Estimam ca dinamica pozitiva va fi determinata de fidelizarea si mai activa a clientilor, dar si atragerea de noi clienti prin explorarea unor zone noi de meniu si preparate, precum blatul napoletan la Buongiorno sau un numar record de 200 de etichete de vinuri romanesti la Pescarus”, adauga Daniel Mischie.

Citeste si:
Papanași, bere și vin: Românii au ieșit în număr mare la terase pe...
Papanași, bere și vin:...

Grupul City Grill este unul dintre cei mai importanti jucatori romani din industria restaurantelor. Fondat in 2004, Grupul City Grill opereaza in prezent restaurante si cafenele sub brandurile Hanu’ Berarilor, City Grill si City Cafe, Buongiorno, Caru’ Cu Bere, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Pescarus si Becker Brau.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Citește și
LifeBox donează 2 lei pentru fiecare meniu ComfortBox comandat către spitale
Setari Cookie-uri