SOLO Fintech lansează prima aplicație digitală de contabilitate care se adresează exclusiv PFA-urilor.

SOLO se adresează liber-profesioniștilor (arhitecți, medici, avocați), freelancerilor, creativilor, dar și curierilor sau șoferilor de UBER și Bolt. Cu un abonament de doar 89 de lei pe lună, clienții beneficiază de înființarea gratuită a unui PFA, facturare rapidă de pe mobil, contabilitate completă, calculul taxelor la zi și depunerea declarației unice.

SOLO Fintech a fost înființat în 2020 în cadrul incubatorului Novel Ventures de către Bogdan Georgescu, fondator Bookster și fost Managing Partner Colliers International, Alexandru Anghel, fost consultant în management la Boston Consulting Group și Annemarie Fabian, fost consultant Colliers International.

Citește și: Povestea integrală a SOLO, într-un material realizat de Wall-Street. Bogdan Georgescu, cofondator SOLO: „Dosarul cu șină depus la ghișeu nu mai atrage tânăra generație”

„Ne-am bucurat să vedem interesul foarte mare din partea clienților încă dinainte de lansarea oficială a SOLO. Avem deja peste 100 de clienți și am semnat parteneriate cu mai multe companii mari din industria curieratului rapid și microfinanțării. Avem discuții avansate și cu alte companii din industria de IT, sănătate, HORECA, etc” a declarat Bogdan Georgescu, unul dintre co-fondatorii SOLO.

Până la finalul anului, compania își propune să atragă 1.000 de clienți, iar până la finalul lui 2022, SOLO vizează 10.000 de clienți. Pe termen mediu și lung, echipa urmărește scalarea business-ului prin extinderea serviciilor către IMM-uri și lansarea soluției pe alte piețe din Europa, precum Turcia, Polonia, Spania sau Italia.

Piața din România se ridică în prezent la peste 400.000 de PFA-uri și 50.000 de PFI-uri.

Investiția inițială în SOLO Fintech a fost de 300.000 de euro și compania se pregătește pentru o nouă rundă de finanțare, după lansare.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri