In urmatorii trei ani, obiectivul TAROM ar trebui sa fie eficientizarea activitatii. Operarea de curse lung-curier, adica zboruri catre Statele Unite sau China, ar trebui luata in calcul abia peste cel putin 5 ani, potrivit unui draft al raportului privind acordarea unui ajutor de stat catre compania aeriana TAROM realizat de PwC luna trecuta si obtinut de G4Media. Sigur, asta in lipsa unei decizii politice care sa nu tina cont de situatia financiara proasta a companiei de stat. TAROM inregistreaza pierderi din 2008 incoace.

Pe „termen lung (>5 ani) obiectivele TAROM ar putea fi deschiderea de rute long-haul catre vest (ex. New York) si catre est (ex. India, China) si transformarea OTP (Aeroportul International Henri Coanda, n.red) intr-un hub regional. Aceasta poate fi considerata o optiune, doar dupa atingerea profitabilitatii si stabilizarea companiei, avand in vedere faptul ca anual costurile ar putea fi intre 12 – 18 milioane USD (in functie de modelul de operare, de sloturile primite si de capacitatea de a capta traficul)”, scrie in documentul citat, scrie G4Media.ro.

Fostul sef al companiei aeriene de stat, Madalina Mezei, declara, pentru Stirile PROTV, in urma cu 2 luni ca TAROM va avea din vara anului viitor zboruri catre Statele Unite cu o aeronava luata in leasing operational pe o perioada de sase luni cu posibilitate de prelungire. Acelasi lucru era sustinut si de ministrul transporturilor de la acea data, Razvan Cuc.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Tarom a adus in flota o aeronava unica in Romania
Setari Cookie-uri