Noi inițiative în vreme de pandemie. British Airways, Iberia și eSky își consolidează cooperarea

Agenția globală de turism online - eSky a semnat un protocol NDC cu British Airways și Iberia, ce-i permite acces direct la oferta completă a liniilor aeriene. Această facilitate garantează posibilitatea de a vinde toate tipurile de clase tarifare disponibile, precum și servicii suplimentare oferite de British Airways și Iberia.

Următoarea etapă de cooperare între companii face parte din strategia pe termen lung a eSky, ce își propune să dezvolte oferta de produse pe baza serviciilor disponibile oferite de companiile aeriene. Punerea în aplicare a protocolului NDC British Airways și Iberia oferă clienților eSky acces la o gamă largă de bilete de avion (accesul la toate clasele tarifare) și servicii suplimentare oferite de ambele linii aeriene.

O mai mare flexibilitate în schimbările de rezervări, diverse opțiuni de înregistrare a bagajelor, acces la alte servicii exclusive oferite de liniile aeriene la prețuri atractive - acestea sunt doar câteva din beneficiile clienților ce decurg din introducerea NDC în eSky. O conexiune directă cu British Airways & Iberia crește atractivitatea ofertei eSky pentru clienții săi în ceea ce privește gama de produse și prețurile sale.

Ca agenție de turism online, ne concentrăm pe inovație și pe cele mai bune soluții pentru clienții noștri. În era globalizării, trebuie să ne adaptăm la realitățile pieței și să oferim clienților noștri ceva mai mult decât a cumpăra un bilet de avion. Serviciile suplimentare de vânzare care au apărut pe site-ul eSky pentru zborurile British Airways și Iberia permit o gestionare flexibilă a rezervărilor.

Paweł Szczepański, director de dezvoltare a produselor comerciale al eSky Group

Citeste si:
COVID-19 | eSky: De la vânzări crescute la plan de economii pentru...
COVID-19 | eSky: De la...

Soluția NDC este disponibilă doar partenerilor cheie ce îndeplinesc condițiile British Airways și Iberia, astfel eSky se alătură grupului de lideri nu numai în Europa continentală, ci și în lume.

Cu o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacționată de 45,5 milioane de euro, eSky este una dintre agențiile online de turism de top din România. Activă pe piața locală încă din 2009, aceasta este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are 50 de piețe deschise în acest moment, atât în America de Sud, în America de Nord, cât și în Europa, Asia, Australia și Africa. eSky oferă servicii complete de travel: bilete de avion, hoteluri, Zbor + Hotel (pachete dinamice), închirieri mașini și asigurări de călătorie. eSky se numără printre puținele agenții online de turism cu aplicație de mobil proprie.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Citește și
Reduceri semnificative pentru toate zborurile Wizz Air
Setari Cookie-uri