Presedintele Asociatiei Patronale Mamaia, Nicolae Bucovala, a declarat la seminarul “2010-Turismul pe litoralul romanesc in contextul pietei turistice europene”, ca toti agentii economici care isi desfasoara activitatea pe litoral ar trebui sa plateasca pentru promovarea turismului.
"Toti cei care isi desfasoara activitatea pe litoralul romanesc ar trebui sa contribuie la promovarea lui, cu 1-2% din profit, nu numai hotelierii”, a afirmat Bucovala la Mamaia. El a subliniat ca multi agenti economici au de castigat de pe urma turistilor, dar foarte putini platesc pentru promovare.

El a spus ca principalii operatori care ar trebui sa plateasca aceasta taxa sunt cei din segmentul Horeca, potrivit NewsIn.

Pesedintele Asociatiei Patronale Mamaia a precizat ca o alta problema cu care se confrunta hotelierii este lispa service-ului de calitate pe segmentul HORECA. “Ne dublam cantitatea de echipamente din bucatarii sau stam cu ele inchise cu saptamanile, pentru ca cei de la service vin greu sau nu vin deloc”, a mai spus Bucovala.

La problemele litoralului se adauga si lipsa fondurilor pentru organizarea de evenimente.
“Fara evenimente, turismul va avea foarte mult de suferit si nu vom reusi sa avem mai multi turisti. Avem nevoie de evenimente”, a declarat Ion Danut Juganaru, director general Camera de Comert Constanta.

Reamintim ca, din lipsa fondurilor, Primaria Constanta a declarat ca nu va mai finanta niciun eveniment care sa atraga turisti, in 2010.

Juganaru a subliniat si ca problemele care au facut ca touroperatorul german TUI
sa paraseasca Romania nu au fost rezolvate. Printre acestea se numara prezenta cainilor vagabonzi, zgomotul excesiv din statiuni si slaba pregatire a personalului care lucreaza in relatia directa cu publicul.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri