Retailerul suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M), prezent si in Romania cu o retea de 28 de magazine, a intrat recent in zona vanzarilor online in Franta. Aceasta este cea de-a zecea piata unde compania detine un magazin online, scrie Thedrum.com.
Magazinul ofera pe langa o selectie bogata de articole vestimentare si accesorii si produse de decoratiuni interioare din gama H&M Home, disponibile doar cumparatorilor online.
“Este un moment important pentru clientii francezi care pot achizitiona astfel 24 de ore din 24 articolele preferate fie ca se afla in fata unui calculator, a unui telefon mobil sau tablet, oriunde in Franta”, a declarat Thomas Lourenço, director general H&M Franta.
Primul magazin online H&M a fost deschis in Suedia, tara de origine a companiei, urmat de cele din Danemarca, Norvegia, Finlanda, Germania, Austria, Marea Britanie, Olanda si Statele Unite ale Americii.
O miscare similara ar putea fi asteptata si in Romania, unde retailerul detine deja o retea de 28 de magazine care i-au adus anul trecut vanzari de 101 milioane euro. Mai mult, principalul sau competitor, Inditex, va intra la inceputul lunii aprilie in zona comertului online cu brandul Zara. Grupul spaniol a introdus anul trecut si platforma online pentru Pull&Bear.
Citeste si:
Numarul angajatilor H&M Romania a ajuns la circa 700 de persoane la sfarsitul anului trecut, cu 100 mai multe decat in 2012.
Vanzarile H&M la nivel mondial au urcat cu 9% in anul fiscal 2013, la 150 miliarde coroane suedeze (17 miliarde euro), in timp ce profitul net al companiei a avansat de la 16,8 miliarde coroane la 17,1 miliarde coroane (1,92 miliarde euro).
H&M a fost fondat in Suedia 1947 si are peste 3.100 de magazine pe circa 50 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.
Pentru anul fiscal 2013/2014, H&M are in plan extinderea retelei cu aproximativ 375 de magazine noi.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: