Comentarii pe articolul E.ON Gaz Distributie a investit 700.000 euro pentru un centru de gestionare a apelurilor de urgenta


intrebare!!!

Stefan Leca Dragan la 14 Octombrie 2008, ora 04:11
intrebare!!!
oare... nu era mai bine ca , cu cei 700.000 euro sa se investeasca in dezvoltarea retelelor de distributie a gazului metan in zonele rurale? sau de ce nu mai mult?pentru ca noi romani avem nevoie de mofturi... si asa... cei de la deranjamente nu se vor grabi sa ajunga prea repede daca ingheata un contro in vreo localitate mai friguroasa ca doar sunt comozi... si noaptea se doarme... angajatii la telefon langa caloriferul cald iar cei care solicita deranjamentul sub vreo plapuma de la bunica si vre-un cojoc scos de lanaftalina.... poate sunt prea direct dar nu vad rostul pentru ca nimic nu se va schimba.... ceea ce ar fi bine sa sa schimbe ar fi pretul gazelor ... si inlaturarea monopolului rusesc....

  Inapoi la articolul E.ON Gaz Distributie a investit 700.000 euro pentru un centru de gestionare a apelurilor de urgenta

Setari Cookie-uri