Comentarii pe articolul Dacia: Rebranding de 360 de grade


ma invart in jurul cozii

Ovidiu Constantinescu la 11 Martie 2008, ora 09:40
ma invart in jurul cozii
sa te intorci la 360 de grade inseamna sa te intorci de unde ai plecat.sigur nenea ala de la dacia vrea sa faca lucrul asta?nu cumva se intoarce doar la 180 de grade?
Aurel Vlasiu la 11 Martie 2008, ora 17:11
Nu cred ca trebuie luati asa in serios . Sunt numai niste jurmalisti , nu se pricep la trigonometrie. La-s ca e bine , am inteles noi ce vreu ei sa zica de fapt......
Raul Pop la 11 Martie 2008, ora 18:56
Depinde, Ovidiu. Un efort de 360 de grade inseamna si "complet, integrat, din toate perspectivele". Preluat cam nefericit din engleza de afaceri (360 degrees approach).
Simina Mistreanu la 12 Martie 2008, ora 00:36
Rebrandingul de 360 de grade nu inseamna, in acest context, o intoarcere. Este, dupa cum a observat si domnul Pop, un efort integrat, complet, care inchide cercul. Punctul de origine este brandul, iar punctele de pe cerc sunt produsul, imaginea de marca, angajatii, publicitatea etc. Cred ca intreg textul ilustreaza asta.

Domnule Vlasiu, consider comentariul dumneavoastra nefondat si rau intentionat. Poate va pricepeti dumneavoastra mai bine la limba romana si incercati sa nu mai chinuiti ortografia.

  Inapoi la articolul Dacia: Rebranding de 360 de grade

Setari Cookie-uri