Comentarii pe articolul Scandalul brandului de tara continua: Asocierea THR/TNS, deschisa la modificari


Cum vad eu sigla brandului de tara.

Grecu Constantin la 31 Iulie 2010, ora 13:45
Sigla sau eticheta, brandului de tara, putea fi poarta sarutului ori coloana infinitului, a lui Brancusi, pe un fundal tricolor.
Ceea ce a propus d-na ministru Udrea brand de tara al Romaniei, poate fi mult mai repede asociat Ungariei, pentru ca drapelul Ungariei contine culoarea verde.
Iar frunza, este un element comun tuturor tarilor, pe cand opera de arta a lui Brancusi este proprie numai Romaniei. Dar cand pui sa-ti faca brandul o companiei straina, sigur ca apar contestatii.
Leivi Ioana la 31 Iulie 2010, ora 15:49
Nivelul serviciului prestat reflecta mediocritatea de ambele parti contractante;este regretabil ca nu suntem respectati ca tara, guvern,minister, natie; sigla si sloganul nu pot concura calitativ nici macar cu sigla vreunei agentii de turism de la parterul blocului si nici nu si-a propus, probabil, sa concureze cu alte branduri similare cu pretentii.De unde atata larghete la punga? Doar fiindca in Romania merge si-asa?Unde sunt specialistii Romaniei?
Zabet Maria-Dorina la 31 Iulie 2010, ora 16:09
Nici nu era nevoie de specialisti: la cat de talentati sunt romanii, un concurs cu un premiu de 10000euro (f.mic fata de hotia fatisa) de sute de mii), ne lansa printre primii cu cel mai tare logo.
Are dreptate Grecu: am uitat de stralucitii nostri artisti?, inventatori, oameni de stiinta cunoscuti la nivel mondial ??!! Se invart in mormant, Brancusi, Enescu, Vlaicu, Grigorescu, etc. (sunt asa de revoltata ca nu-mi mai vin in minte altii).
RUSINE !!!!!!!
Gaza Adrian la 31 Iulie 2010, ora 21:31
io am impresia ca si spaniolii si madame udrea ne cred prosti !
de ce de asta data DNA nu se autosesizeaza ?
la 2 August 2010, ora 10:03
Este trist ca desi Romania are atatia oameni inteligenti, talentati si instruiti in domeniul marketingului si publicitatii, a fost aleasa o companie straina care nu poate sa inteleaga decat partial ceva din spiritul a ceea ce poate oferi Romania din punct de vedere turistc.

Mai mult decat atata, D-na Udrea, este nevoie de o viziune pentru ca fondurile obtinute si care vor fi investite in acest sens, sa aiba ca rezultat abordarea Romaniei din punct de vedere turistic, cu toata seriozitatea. Eu, ca si cetatean roman si turist al Europei, va adresez o intrebare legitima care in acelasi timp este si tema de gandire (ptr dvs si staful dvs): ce anume ar face Romania diferita ca si oferta turistica comparativ cu toate celelalte tari europene (in sensul bun)? Pornind de la sigla in discutie, se diferentiaza in vreun fel Romania turistica de celelalte tari in care sunt munti? Realitatea este ca mai avem foarte mult pana sa fim o gradina (putin posibil sa fim cu adevarat perceputi asa vreodata), nu vom egala nici odata alte "gradini" deja existente si care sunt promovate ca atare (vezi Madeira).

Romania are ceva specific numai ei, ceva care ne poate face in scurt timp sa fim cu usurinta alesi drept destinatie de vacanta. Va provoc sa spuneti tuturor, ce anume.

  Inapoi la articolul Scandalul brandului de tara continua: Asocierea THR/TNS, deschisa la modificari

Setari Cookie-uri