Actualitate
Stiri despre Investitii
Stiri din Business
IT & Media
Lifestyle
Wall-Street Special
Calculator salariu net: Introduceți salariul brut pe care îl primiți de la angajator pentru a afla care este suma efectivă care vă intră în cont la finalul lunii. Calculatorul de salariu net dezvoltat de Wall-Street.ro va afișa defalcat principalele taxe și contribuții pe care angajatorul le plătește din salariul brut. După introducerea salariului brut, selectați în câmpul ”industrie” domeniul în care activați pentru afișarea completă a sumei în calculatorul salariului net.
Comentarii pe articolul 5.000 de euro pentru cumparatorii de masini electrice
masini electrice cu energie electrica din carbune
Ar trebui acest asa zis ministru al mediului sa gandeasca.
A, daca ajuta la producerea energiei neconventionale, este corect.
Aici insa intram in parte de strategie, integrare in sistemul energetic si marketing.
Este foarte corect si natural ca prin crearea unei piete de vehicule electrice sa creasca piata de regenerabile si tehnologii noi de mediu (ex: CCS).
Din cate imi amintesc, energia din carbune este 40% din totalul consumului pe Romania, nu 70%. Oricum este procentul "majoritar".
In urma evenimentelor din Japonia, intrebarea la nivel international este daca sa permita ca bateriile din VE sa fie incarcate cu energie din nuclear....
Era de asteptat ca MMP sa faca acest pas, iar Renault-ul are asul in maneca: Fluence ZE, 100% electric si baterie detasabila.
Solutia pentru extra urban este infrastructura de statii de schimbare baterii, existenta in acest moment. Durata de schimbare a bateriei este de sub 1 minut, mai rapid decat alimentarea la pompa astazi.
Se rezolva astfel si problema diferentei de cost intre o masina clasica si una electrica: costul bateriei nu va fi inclus in pretul automobilului, aceasta va fi "inchiriata" de la statiile de schimbat bateriile, pe baza unui abonament lunar, dupa modelul telefonului mobil - minute/luna = km/luna. Utilizatorul nu va fi proprietarul bateriei si nu trebuie sa isi amortizeze acest cost.
Sunt sigur ca in maxim 2 ani va fi implementata si in Romania aceasta infrastructura, daca nu chiar anul viitor in faza pilot.
Din punct de vedere plan de afaceri si o recuperare cat mai rapida a investitiei, lipseste o veriga care poate scade costurile si poate accelera acceptarea acestei solutii alternative de transport, inclusiv pe distante mari.....dar aici e o alta discutie.....
Inapoi la articolul 5.000 de euro pentru cumparatorii de masini electrice