4 / 6

Cele mai importante declaratii ale Lilianei Solomon la sefia Vodafone

  • Industria de telecomunicatii este un domeniu care necesita un capital mare la inceput. Apoi, pentru a avea succes, iti trebuie o foarte buna intelegere a pietei. Nu in ultimul rand, investitiile in aceasta industrie trebuie sa fie investitii pe termen lung. Acestea nu sunt practic obstacole, dar sunt factori extrem de importanti pe care un potential investitor cred ca trebuie sa le aiba in vedere. (mai 2007)
  • Piata telefoniei mobile din Romania este deja matura iar noi vom continua sa investim foarte mult si pe partea de IT. Piata de "mobile internet" din Romania va creste cu siguranta in urmatorii ani, acesta fiind un element important, pentru strategia de dezvoltare a companiei, in urmatorii doi - trei ani. (noiembrie 2007)
  • In 2008, vom asista la cresterea serviciilor mobile de date in banda larga. In ceea ce ne priveste, strategia noastra este sa ne concentram pe extinderea retelei HSDPA intr-un numar cat mai mare de orase, pentru a oferi clientilor nostri posibilitatea sa utilizeze serviciile 3G broadband in cat mai multe zone din tara. (ianuarie 2008)
  • Creativitatea unei companii se vede atunci cand ai oameni cu puncte de vedere diferite si cand stii sa iei ceea ce e mai bun din ideile tuturor. Este foarte important sa creezi spatiu pentru ca oamenii sa aiba idei si sa inteleaga de ce anumite initiative sunt sau nu sunt implementate, care sunt prioritatile, cat de important este lucrul in echipa. Fie ca esti femeie sau barbat, intr-o astfel de pozitie, trebuie sa ai pregatirea si experienta profesionala necesare, sa intelegi cultura, istoria si oamenii, sa intelegi si sa cunosti piata si competitia, sa iti identifici punctele tari si punctele slabe. (martie 2008)
  • Criza abia acum ajunge in Romania, dupa ce a inceput deja sa afecteze tarile din Europa de Vest. Eu cred ca nicio industrie nu este imuna la o criza globala si prin urmare impactul va fi asupra intregii economii si astfel asupra industriei in care activam. Criza financiara va avea un impact mult mai mic asupra telecomunicatiilor fata de impactul pe care il are asupra sistemului financiar bancar. (noiembrie 2008)
  • In 2009 ne confruntam cu impactul deciziilor de reglementare asupra veniturilor noastre, dar si cu un climat economic dificil si imprevizibil, prin urmare, strategia noastra este adaptata acestor conditii si lucram cu mai multe scenarii. Prioritatea noastra este eficienta, operationala la nivelul intregii companii, pentru a putea avea in continuare un cash flow care sa ne permita sa investim in retea, in noi servicii si produse, in datele mobile in banda larga. (februarie 2009)
  • Trecerea la urmatorul nivel se va face in urmatorii 3-4 ani, pe plan local, prin adoptarea tehnologiei LTE (Long Term Evolution), care va duce vitezele de transfer pana la 100 Mbps. (septembrie 2009)
  • Ne asteptam ca si in urmatoarele luni sa operam intr-un cadru economic dificil, astfel ca urmarim cu atentie evolutiile din jur. O revenire a pietei se va produce cel mai probabil lent, insa este greu de estimat momentul in care va fi vizibila la nivelul pietei. (ianuarie 2010)
  • Constructorul roman de automobile Dacia reprezinta un bun exemplu pentru companiile locale si economia romaneasca. Compania de automobile a aratat ca se poate, chiar si intr-o perioada nefasta. (aprilie 2010)
  • Climatul economic mai putin favorabil din ultimele luni a determinat utilizatorii sa urmareasca un control mai eficient al costurilor si sa isi optimizeze structura de cheltuieli, situatie care se va mentine si in perioada urmatoare. Anul acesta va continua sa fie un an cu multe provocari pentru toate industriile. (septembrie 2010)

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri