Concentreaza-te pe nise de clienti

Concentreaza-te pe nise de clientiRetailerii de succes nu incearca sa fie totul pentru toti. Nici pe departe. Acestia identifica clientii perfecti si le ofera toate cele necesare. Ei cauta in piata clienti care sunt interesati de produsele lor.

Cu alte cuvinte, retailerii care reusesc sa aiba succes in piata doar incearca sa se plieze perfect pe nevoile specific ale unei nise de client.


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Focalizeaza-te pe lunile cele mai productive

Focalizeaza-te pe lunile cele mai productiveDaca, de exemplu, luna cea mai buna pentru magazinul tau este octombrie, de ce incerci sa mentii spatiul si in celelalte luni ale anului?

Poti sa deschizi un magazine intr-un spatiu inchiriat pe termen scurt, cum ar fi pentru o luna. Poti functiona in luna in care ai cele mai mari vanzari si apoi poti inchide magazine.

Aceasta tactica poate functiona intr-o multime de industrii.


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Alege locatii excentrice

Alege locatii excentriceAcest aspect este unul putin riscant, dar atunci cand prinde, iti poate adece un castig mare. Un magazin dintr-un mall poate fi unul convenabil, insa experienta este una generic.

Locatii deosebite pot fi intr-un deposit al unui parc industrial sau intr-un hambar din afara orasului. Locatiile sunt inedite, iar experienta este unica.

Ia in calcul acest aspect cand deschizi un magazin si poti face o multime de bani.


Sursa foto: freedigitalphotos.net


Oranizeaza evenimente inedite

Oranizeaza evenimente inediteVinzi oale sau tigai? Invita clientii in magazine sa gateasca si cresc sansele sa cumpere din magazinul tau.

Se poate dovedi a fi o experienta memorabilia, nu doar o relatie de vanzare-cumparare. Daca faci acest eveniment suficient de memorabil oamenii vor cumpara mai multe suveniruri pentru a le reaminti cu drag de experienta traita.


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Creeaza o poveste pentru fiecare produs

Creeaza o poveste pentru fiecare produsIn loc sa nu faca decat sa isi vanda produsele, multi comerciati aleg sa impartaseasca povestea din spatele produsului.

Faceti asa incat fiecare produs sa aiba o istorie legata de cine l-a inventat sau chiar o fotografie cu persoana care l-a creat. Astfel, poti da viata produselor si le ridica valoarea.

Sursa foto: dreamstime.com