WatchShop.ro își reia activitatea în offline și redeschide showroom-ul din București într-o nouă locație, pe Strada Morilor nr. 42, în zona Timpuri Noi. Noul showroom este operațional de luni, 18 mai, și expune cu vânzare peste 500 de ceasuri și produse conexe, potrivit unui comunicat emis de companie.

Potrivit unui sondaj realizat recent de WatchShop.ro, 58% dintre români (circa 6 din 10) preferă să cumpere ceasuri din online. În continuare, însă, pentru o categorie importantă de public, chiar și în contextul actual, este important să vadă fizic produsul dorit, înainte de a decide achiziția acestuia.

Circa 60% dintre comenzile înregistrate în această perioadă au fost plasate de clienți noi, care, în mod obișnuit, preferă magazinele fizice,

Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro

Showroom-ul WatchShop.ro din Strada Morilor nr. 42 funcționează cu program extins, de la 09:00 la 18:00, pentru a acomoda, astfel, un număr mai mic de clienți pe oră, reducând aglomerarea magazinului. Clienții care aleg să facă achiziții și să ridice comenzile din showroom au la dispoziție măști de protecție și mănuși de unică folosință, precum și dezinfectant.

În această perioadă, showroom-ul funcționează cu un singur consilier de vânzări pe tură, iar service-ul, amplasat în aceeași locație, dar în încăperi diferite, va avea un singur ceasornicar, ca măsuri de protecție pentru angajații WatchShop.ro.

La fiecare comandă de peste 500 de lei plasată online cu ridicare offline, până pe 29 mai, clienții primesc gratuit un ceas Sekonda.

CEO WatchShop.ro: Românii redistribuie bugetele de vacanță și cumpără ceasuri

Înainte de redeschiderea magazinului fizic, WatchShop.ro a derulat exclusiv online o campanie de vânzări cu focus pe brandurile aflate în topul căutărilor în site din ultima perioadă.

„Este evidentă apetența clienților din ultimele luni pentru ceasuri premium și smart și ne așteptăm ca această schimbare în obiceiurile de cumpărare să prindă contur și să devină o tendință a anului. În ultimele luni, cele mai mari creșteri ale numărului de comenzi și valorilor de vânzări au fost înregistrate de ceasurile Tissot, Garmin, Suunto și Polar. Din acest comportament, înțelegem că românii alocă sume mai mari pentru achizițiile de accesorii, pe de-o parte, pentru că redistribuie bugetele de vacanțe și, astfel, își permit branduri care anterior erau aspiraționale, pe de alta, pentru că își doresc să continue activitatea sportivă în aer liber sau acasă și au nevoie de gadget-uri pentru monitorizare”, spune Cătălin Florea.

WatchShop.ro este un magazin online de ceasuri originale din România. WatchShop.ro are un portofoliu de peste 17.000 de modele disponibile.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri