Serviciul de livrare expres a cumpărăturilor prin foodpanda este disponibil în cele șapte orașe în care cora este prezentă: București, Bacău, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanța, Ploiești și Drobeta-Turnu Severin, clienții foodpanda având astfel posibilitatea să comande de la toate cele 11 hipermarketuri cora din România.

Odată cu extinderea livrărilor la nivel național, portofoliul de produse care poate fi comandat din aplicația foodpanda s-a mărit, în prezent fiind disponibile pentru livrare acasă peste 1.500 de produse alimentare și non-alimentare comercializate de cora România. De asemenea, gama de produse a fost extinsă cu fructe și legume proaspete și congelate, carne, pește, mezeluri și lactate. Printre categoriile de produse din care clienții pot comanda se numără: alimente de bază, băuturi alcoolice și non-alcoolice, carne și pește, produse bio, cosmetică și îngrijire personală, fructe și legume, hrană pentru animale, curățenie sau produse pentru bebeluși.

Potrivit reprezentanților companiei, serviciul de livrare a cumpărăturilor acoperă trei sferturi din suprafața municipiului București (inclusiv o parte dintre localitățile limitrofe) și în întregime celelalte orașe în care este activ. Flota de livratori foodpanda livrează cumpărăturile, în regim expres, în 60 de minute de la plasarea comenzii în aplicație, de luni până duminică, în intervalul orar 10:00-21:30. Valoarea minimă a comenzii este de 50 lei și greutatea maximă acceptată pentru o comandă este de 20 kg.

Foodpanda lansează o campanie de livrare gratuită

Totodată, începând de miercuri, foodpanda inițiază o campanie prin care oferă livrare gratuită celor care comandă de la cora România prin intermediul platformei. Campania este disponibilă utilizatorilor în perioada 10 iunie – 10 iulie 2020, pentru un număr nelimitat de comenzi de la toate cele 11 hipermarketuri cora România.

„Ne-am propus să extindem serviciul de livrare rapidă foodpanda dincolo de mâncarea gata preparată de către restaurantele noastre partenere, și să ne adresăm și celor care vor să își facă cumpărăturile din confortul propriei locuințe, cu livrare în regim expres. Astfel, am extins parteneriatul cu cora România la nivelul celor șapte orașe în care este prezentă rețeaua de hipermarketuri pe piața locală și am mărit considerabil numărul de produse disponibile în aplicație pentru livrare imediată”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

„Segmentul online e din ce în ce mai important pentru clienţii noştri și de aceea preocuparea noastră la cora este să mărim capacitatea de livrare, în timp cât mai scurt, a produselor comandate. Clienții noștri au acum posibilitatea să aleagă din aplicaţia foodpanda dintr-o listă extinsă, de peste 1.500 de produse pregătite rapid de echipa cora”, a declarat Claudia Badea, directorul operațional al platformei e-commerce cora.ro.

Utilizatorii foodpanda pot comanda produsele dorite accesând secțiunea Shops, atât de pe website-ul www.foodpanda.ro, cât și din aplicația mobilă.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este o platformă online de comenzi de mâncare din România, care colaborează, în prezent, cu peste 3.000 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Târgoviște, Alba Iulia și Drobeta-Turnu Severin.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este un brand de retail, prezent pe piața românească din 2003. Grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România.In acest moment serviciul cora.ro cu livrare în sistem drive sau cu ridicare din magazin e disponibil în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Bacău, Cluj şi Drobeta.

Sursa foto: foodpanda