„Planul nostru inițial rămâne în picioare. Ne dorim în continuare să ne îndeplinim targetul și avem toate premisele să se întâmple astfel. Preconizăm că vom încheia 2020 cu 5 sau chiar 6 locații deschise, dintre care 3 francize. Sunt încrezător că vom reuși să trecem de această perioadă dificilă și să ne putem concentra pe dezvoltarea businessurilor, la nivel de grup și la nivelul fiecărei locații, pentru francizați”, a explicat Radu Savopol într-un interviu pentru wall-street.ro.

În luna august, Cereal Crunch a deschis o nouă locație, la Craiova, aceasta fiind prima din afara Capitalei. Compania urmează să deschidă unități de vânzare în Auchan Drumul Taberei, Park Lake și la Cinema Gloria.

„Pentru fiecare locație realizăm un business plan dedicat, deoarece premisele sunt diferite: dimensiune locație, zonă, trafic estimat, putere de cumpărare locală și multe altele. Un interval de la care am construit estimările inițiale este de 10.000 – 15.000 euro / locație / lună”, a explicat Savopol.

O unitate Cereal Crunch optimă funcționează cu patru - cinci angajați. Până la finalul anului, lanțul de baruri cu cereale va avea 25 de angajați.

În prezent, Cereal Crunch are deschise două spații în București, la Piața Națiunile Unite și la Universitate, pe Hristo Botev 1. Meniul oferă peste 100 de tipuri de cereale din toată lumea, dar și locale, 16 tipuri de lapte și peste 20 de toppinguri.

Conceptul unui bar cu cereale a fost lansat pe piață în urmă cu doi ani și jumătate. În noiembrie 2019, businessul Cereal Crunch a fost preluat de Radu Savopol și Lucian Bădilă, cofondatorii lanțului de cafenele 5 to go și Andrei Alecu, proprietar al cafenelei Utopia Coffee Bar.

Sursa foto: Cereal Crunch