Acest articol face parte din proiectul editorial Fine Living by Mastercard în care vom spune povestea brandurilor premium din România. Prin Mastercard Premium Collection, posesorii de carduri Mastercard Gold, Platinum, World și World Elite beneficiază de 10% cashback din valoarea cumpărăturii în magazinele fizice, când fac o plată la FREYWILLE.

Așadar povestea FREYWILLE a luat naștere la începutul anilor ‘50, într-un atelier de bijuterii din Viena, devenit celebru datorită tehnicilor inedite de producție și materialului folosit: emailul.

Începuturile mărcii austriece sunt legate de numele artistei Michaela Frey, însă brandul a început să aibă succes pe plan internațional în anii ‘70, odată cu intrarea în business a lui Friedrich Wille, inițial în calitate de consultant financiar și juridic, ulterior ca partener în companie. În anii ‘90, businessul se extinde în afara Austriei prin deschiderea primelor magazine în UK, Germania și Franța.

Pentru a realiza o singură bijuterie, sunt necesari între 80 și 100 de pași. Inițial, se aleg desenele și designurile pentru a fi transpuse în email. Această procedură trebuie efectuată separat pentru fiecare culoare de email și este nevoie de măsurători precise și coerente. Odată ce sunt aplicate toate culorile pe o bază din oțel, numeroasele straturi de smalț sunt tratate termic în cuptoare speciale, la temperaturi de peste 800 de grade Celsius. După aceea, fiecare piesă este lustruită, finisată și pictată manual, iar apoi i se adaugă o montură placată sau fabricată din aur. Tocmai pentru că este un proces complex și pentru că fiecare detaliu contează, o colecție poate dura și până la 3-5 ani de când a fost stabilită tema până este pusă în vânzare.

“Toate secretele despre cum se produc bijuteriile sunt extrem de bine păstrate. De asemenea, trebuie menționat și faptul că sunt doar trei persoane care lucrează acum pe partea de creație”, declară Ana Maria Miron, Country Manager al companiei.

Iar clienții din România apreciază munca și atenția la detalii din spatele bijuteriilor FREYWILLE, magazinul din Băneasa fiind printre primele 10 magazine la nivel mondial în ceea ce privește vânzările.

Potrivit Anei, asocierea cu Mastercard a venit natural, a fost chimie, pentru că atât FREYWILLE, cât și Mastercard, doresc să le ofere clienților o experiență, ceva în plus, de care chiar să se bucure.

“Ideea de fine living este foarte aproape de ideea de slow-living pentru că bijuteriile noastre rămân, se dau mai departe, sunt o moștenire. În plus, ies din zona aceea de consumerism foarte cunoscut în zilele noastre”, explică Ana Maria Miron.

Urmăriți întreaga discuție în materialul video de mai jos:

Fiți cu ochii pe seria Fine Living, by Mastercard și wall-street.ro. În episoadele care urmează, vom afla și alte povești ale brandurilor premium din România.

Cum poți să primești cashback automat când faci alegeri premium

Proiectul editorial Fine living are loc în contextul lansării Mastercard Premium Collection, primul program de cashback automat al Mastercard, dedicat segmentului Premium din România, care conectează posesorii de carduri la o rețea națională de peste 70 de parteneri dintr-o gamă variată de domenii. TEILOR, Nike, Sabon, FREYWILLE, Max Mara, Mamizza și M60, Le Bistrot Français, La Finca by Alioli și Zăganu sunt doar o parte dintre partenerii atent selectați, dintr-o varietate de domenii și arii de interes pentru consumatorii locali: de la fashion, beauty și bijuterii la delicii culinare & restaurante, precum și home & deco.

Pentru a beneficia de cashback de până la 15% la comercianții din program, posesorii de carduri Mastercard Gold, Platinum, World și World Elite, destinate persoanelor fizice și emise în România, au de parcurs următorii pași:

Crearea unui cont de utilizator pe platforma www.priceless.com;

• Înrolarea unui card premium eligibil pe pagina programului Mastercard Premium Collection;

Achitarea produselor sau serviciilor de la partenerii Mastercard, cu cardul Premium înrolat.

• După îndeplinirea acestor pași, deținătorii de carduri Premium vor primi banii înapoi pe cardul cu care au efectuat plata în rețeaua de comercianți parteneri, conform coordonatelor ofertei comerciale. Nu este necesară rezervarea prealabilă a ofertelor sau specificarea tipului de card folosit pentru plată. Un deținător de card poate înscrie oricâte carduri de debit sau de credit eligibile în programul Mastercard Premium Collection pentru a beneficia de cashback atunci când plătește cu orice card înrolat cu succes.

Sursa foto: Wallstreet.ro