Coca-Cola Romania anunta schimbari in conducerea operatiunilor locale. Nicoleta Eftimiu a fost numita la conducerea operatiunilor companiei Coca-Cola din Europa Centrala, iar activitatea Coca-Cola Romania va fi coordonata din aceasta toamna de Paris Nikolopoulos, noul Franchise Country Manager.

Din pozitia de Franchise Director Central Europe, Nicoleta Eftimiu va coordona, incepand cu aceasta toamna, activitatile companiei desfasurate la nivelul celor 6 tari din regiune: Elvetia, Austria, Liechtenstein, Cehia, Slovacia si Ungaria, continuand strategia de dezvoltare a companiei. Promovarea Nicoletei Eftimiu vine ca urmare a rezultatelor exceptionale obtinute dupa doar doi ani si noua luni petrecuti la conducerea operatiunilor locale, fiind de altfel prima femeie care a ocupat pozitia de Country Manager Coca-Cola Romania.

”Un spirit explorator e mereu in cautarea unei noi aventuri. Cea pe care o incep presupune multe schimbari. Sunt mandra sa preiau o functie regionala in cadrul grupului Coca-Cola, venind dintr-o tara recunoscuta pentru performantele remarcabile. Am multe planuri, multa energie si deschid acest nou capitol in cariera mea cu dorinta de a experimenta cat mai mult si de a pune curajul la baza cat mai multor initiative. Aceste schimbari vin insa la pachet si cu o certitudine: voi ramane mereu legata sufleteste de echipa din Romania, de oamenii pasionati si tenace alaturi de care am depasit obstacole si m-am bucurat de fiecare succes.”, spune Nicoleta Eftimiu, noul Franchise Director Central Europe.

Mandatul din Romania va fi preluat de Paris Nikolopoulos, care a ocupat anterior pozitia de Franchise Country Manager pentru Coca-Cola Elvetia. Paris vine cu 15 ani de experienta in Sistemul Coca-Cola si va continua sa sustina viziunile globale ale companiei, concentrandu-se pe identificarea de noi oportunitati de diversificare a portofoliului de produse, continuarea politicii de sustenabilitate a companiei, dar si pe dezvoltarea profesionala a echipei.

“Romania este una dintre cele mai importante piete pentru Sistemul Coca-Cola, cu o dezvoltare rapida si multe idei inovatoare, de succes, in ceea ce priveste portofoliul de produse si strategiile de marketing. Este o onoare pentru mine sa preiau conducerea Coca-Cola Romania si sa lucrez cu o echipa atat de talentata si entuziasta cum este cea de aici. Pentru mine, aceasta noua functie este o ocazie grozava sa cunosc indeaproape o piata atat de interesanta si de vasta cum este cea romaneasca. Vom continua strategia de inovare a produselor si vom ramane puternic implicati in comunitate, in acord cu filozofia noastra de a avea un impact pozitiv in tarile unde ne desfasuram activitatea”, a declarat Paris Nikolopoulos, noul Franchise Country Manager, Coca-Cola Romania.

Nicoleta Eftimiu s-a alaturat Sistemului Coca-Cola in urma cu 16 ani, initial in echipa Coca-Cola HBC Romania, unde a ocupat pozitia de Category Manager Stills and New Business. A facut apoi pasul catre Coca-Cola Romania, ocupand, in cei 15 ani alaturi de echipa, atat pozitii locale, cat si regionale - de la Brand Manager, pana la Marketing Director.

La inceputul anului 2017, Nicoleta Eftimiu a fost desemnata sa conduca operatiunile locale ale Companiei Coca-Cola, devenind prima femeie care a ocupat cea mai inalta pozitie in structura organizatorica a companiei din Romania. Cu o viziune centrata pe dezvoltarea oamenilor si pe inovare in toate aspectele business-ului, Nicoleta a reusit sa consolideze pozitia Romaniei la nivel de grup, aceasta regasindu-se astazi printre cele mai performante piete ale companiei in Europa Centrala si de Est.

Sub conducerea sa, Coca-Cola Romania a lansat strategia de dezvoltare “O companie pentru toti”, prin care isi propune sa raspunda cat mai bine nevoilor in continua evolutie ale publicului de astazi. Fie ca este vorba despre initiative locale lansate in premiera globala (Coca-Cola Specialty), sau idei de marketing care au facut inconjurul lumii, devenind concepte implementate astazi la nivel regional si nu numai (Coca-Cola Bracelet), echipa Romaniei a livrat de-a lungul mandatului sau cateva dintre cele mai perfomante campanii. De altfel, recunoasterea solida obtinuta de-a lungul timpului pentru rezultatele din marketing si comunicare la competitii si festivaluri de profil a reusit sa consolideze imaginea Romaniei, considerata astazi un hub regional de inovatie la nivelul Sistemului Coca-Cola.

Paris Nikolopoulos are o vasta experienta in cadrul Sistemului Coca-Cola, unde a ocupat, in ultimii 15 ani, atat pozitii locale, cat si regionale. In perioada 2004-2013 a activat in cadrul Coca-Cola HBC Elvetia, ultima pozitie detinuta in cadrul organizatiei fiind cea de Chief Financial Officer. In 2013 s-a alaturat Companiei Coca-Cola, divizia Central Europe, in calitate de Commercial Finance Director, iar in martie 2016 si-a extins responsabilitatile, fiind promovat in functia de Franchise Country Manager Elvetia.

In aceasta pozitie, Paris Nikolopoulos a avut un rol-cheie in dezvoltarea businessului, concentrandu-se pe implementarea strategiilor companiei in contextul realitatilor locale. Alaturi de echipa elvetiana si impreuna cu partenerii de sistem Coca-Cola Hellenic, Paris a sustinut procesele de diversificare a portofoliului, adaptat trendurilor de consum si orientat spre nevoile publicului larg. Totodata, una dintre prioritati a fost dezvoltarea a numeroase initiative orientate catre implementarea viziunii globale World Without Waste (O lume fara deseuri).

Paris Nikolopoulos a studiat economia la University of Piraeus si detine o diploma de Master of Science acordata de Lancaster University. De-a lungul timpului, a participat la programe de leadership si management la London Business School si Harvard Business School.

Coca-Cola este o companie pentru toti, care ofera consumatorilor din peste 200 de tari mai mult de 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de marcile Coca-Cola, portofoliul include cateva dintre cele mai valoroase marci la nivel global, precum bauturile pe baza de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile si nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile si cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile si sucurile innocent, sucurile Minute Maid, bauturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater si apa de cocos Zico.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri