Ca in fiecare toamna, retailArena revine cu o noua editie a unuia dintre cele mai asteptate evenimente dedicate industriei de retail. Tema din acest an este “From emotions to experience: retail of the future” si promite sa acopere toate provocarile, tendintele si insight-urile relevante din industria de retail. Iata de ce sa vii la editia a saptea, cum iti va ajuta businessul, care sunt noutatile din acest an si cu ce speakeri vei avea ocazia sa faci networking.

retailArena, conferinta de business dedicata industriei de retail organizata de wall-street.ro, a ajuns, in acest an, la a saptea editie. An de an, am incercat sa adunam, timp de doua zile, cei mai importanti jucatori din zona de retail, ecommerce, FMCG, dezvoltatori de centre comerciale, furnizori de servicii sau specialisti in marketing. Discutiile, dezbaterile, prezentarile exclusive si insighturile pe care ni le-au oferit le-am dat mai departe participantilor din sala, dar si cititorilor interesati in a-si dezvolta afacerea si de a fi cat mai competitivi in piata de retail.

In acest an, pe 23 si 24 octombrie, la retailArena aflam cum arata consumatorul viitorului, pornind de la doua cuvinte cheie ale momentului care caracterizeaza industria: emotii si experiente. Este clar ca produsul in sine nu mai este suficient pentru a determina un consumator sa il achizitioneze, in conditile in care oferta de la raft a devenit una extrem de competitiva. Ce fac retailerii si producatorii in aceasta situatie? Ce anume declanseaza in prezent achizitia si cum poti anticipa nevoile si preferintele consumatorilor? Care sunt trendurile in aceasta industrie si cum iti poti regandi strategia de business astfel incat sa fii in topul preferintelor clientilor? Cum se va face comert in viitor si, mai important, cum arata consumatorul de maine?

La astfel de intrebari vom raspunde la retailArena 2019: "From emotions to experiences: retail of the future”, ce are loc pe 23 si 24 octombrie, la hotel Sheraton.

In prima zi a conferintei, Marketing Day, ne dam intalnire cu retaileri, producatori si companii de research si consultanta precum Carrefour, JYSK, Metro Cash & Carry, Mondelez, Colliers, Danone, Hervis, Iulius Company, Cris-Tim, SAP, Brand Arhitects, iSense Solutions sau Cushman Wakefield.

Vom dezbate care sunt megatendintele in retail, cu ce inovatii pot veni retaierii si producatorii, ce anume declanseaza emotia cumparatorului, dar si cum iti poti extinde afacerea in mod inteligent si cat de important este sa intreprinzi si sa oferi consumatorului sustenabilitate.

In a doua zi a conferintei, Omnichannel Day, din lineup-ul retailArena fac parte companii precum FAN Courier, eMAG, Answear, VTEX, RetailZoom, Customsoft, Entreprise Concept, Leverage Negotiation, Omniconvert, Filip Company, Mastercard.

Vom discuta despre cum iti poti extinde si imbunatati livrarea la nivel national pentru a oferi clientilor o experienta cat mai placuta, cum cumpara generatia Z si de ce prefera formatul multichannel, cum se va schimba consumatorul in omnichannel dar si cum ajuta platformele de retail, automizarile si customizarile.

In plus, in ambele zile ale conferintei vom avea workshopuri pratice, cu tips & tricks pentru a-ti dezvolta afacerea din domeniul retailului. Dochita Zenoveiov (Inoveo) si Mihai Bonca (Brand Arhitects) vor sustine sesiuni practice despre branding si cum iti ajuta performanta produsului, mai ales in contextul adresarii generatiei tinere, dar si despre customer journey si pozitionarea unei marci de experienta in trade.

De ce sa vii la retailArena 2019

Daca cele de mai sus nu v-au convins pana acum, va explicam, pe scurt, de ce ar trebui sa va rezervati un loc la unul dintre cele mai mari si mai importante evenimente din industria de retail.

  • subiecte relevante, up to date, studii exclusive, prezentari de top, dezbateri si discutii interesante - spre deosebire de editiile anterioare, cand aveam 2 paneluri, editia din acest an va avea 4 paneluri zilnic, care ating subiecte diverse si nisate, concepute astfel pentru a acoperi toate subiectele importante si provocarile din industrie;
  • speakeri de top de la care veti auzi strategii de business, sfaturi practice, recomandari si exemple de experiente: Iulian Stanciu (eMAG), Constantinos Mavrommatis (RetailZoom), Rafael Campos (VTEX), Cornel Morcov (FAN Courier), Alex Bratu (JYSK), Narcis Horhoianu (Carrefour Romania), Catalin Pozdarie (Hervis), Geanina Ghiculescu (Metro Cash&Carry Romania), Raluca Radu (Answear), Alexandra Ristariu (Mondelez), Oana Bejan (Danone Romania), Cosmin Dan (Euromonitor International), Denisa Apreutesei (iSense Solutions), Mihai Bonca (Brand Architects), Simina Niculita (Colliers Romania), Valentin Radu (Omniconvert), Octavian Dumitrescu (CustomSoft), Bogdan Marcu (Cushman & Wakefield), Sabin Gilceava (Leverage Negotiation), Ionut Militaru (SAP Romania & Bulgaria), Raluca Puscas (Filip & Company);
  • workshopuri cu informatii hands on - timp de 1 ora si jumatate vei invata lucruri utile pe care le vei putea aplica in afacerea ta;
  • posibilitatea de networking: pe langa speakerii conferintei cu care vei avea ocazia sa vorbesti si sa le pui intrebari chiar in timpul evenimentului, retailArena are o audienta de 400 de persoane care este incurajata sa faca networking in timpul pauzelor de cafea, la pranz sau la finalul conferintei.

Daca v-am convins, pana pe 23 octombrie avem oferta 1+1 gratis pentru biletele achizitionate in cadrul retailArena. Fie ca alegeti sa cumparati un Pachet Complet Event (conferinta + workshops), individual Conferinta sau individual unul dintre Workshops, veti primi GRATUIT inca un bilet din aceeasi categorie aleasa initial.

Ne vedem la retailArena 2019!

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri