Noua locatie a cunoscutului brand international, situata la parterul Iulius Mall Timisoara, ocupa o suprafata de aproximativ 300 mp si prezinta intreaga colectie de articole pentru copii, care include sute de produse, haine si accesorii pentru nou-nascuti, fetite si baieti, cu varste de pana la 12 ani.

Inaugurarea magazinului Next din Iulius Town Timisoara marcheaza lansarea unui nou concept, inedit din punctul de vedere al prezentarii produselor.

"Investitia in acest proiect se ridica la aproximativ 350.000 de euro”, mentioneaza Victoria Houghton, Managing Director la Next Romania.

Next a intrat in tara noastra in anul 2008 si este liderul pietei de retail vestimentar pentru copii din Marea Britanie. Brandul este adus in Romania de compania Ixy Retail, care isi consolideaza prezenta pe piata locala prin deschiderea magazinului din Iulius Town Timisoara, primul localizat in afara Capitalei.

Lantul britanic de retail Next a fost lansat in 1982, primul magazin incluzand o colectie exclusiva de haine, pantofi si accesorii pentru femei. Aceasta a fost urmata de colectii pentru barbati, pentru casa si pentru copii, toate dezvoltate de designerii proprii ai companiei.

Astazi, Next detine o retea de peste 500 de magazine in Marea Britanie si Irlanda, dar si peste 180 de magazine in alte 30 de tari din intreaga lume.

Iulius Town Timisoara, dezvoltat de companiile IULIUS si Atterbury Europe, reprezinta principala atractie de business, shopping si loisir din vestul tarii. Este primul proiectul mixt si, totodata, cea mai mare investitie din regiune, in valoare de 443 milioane de euro, ce include: cea mai mare suprafata de retail din afara Bucurestiului – 120.000 mp si 450 de magazine, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sanatate si fitness din Romania, un pol regional de business cu 100.000 mp de spatii de birouri clasa A, trei sali de evenimente, restaurante si cafenele tematice, un parc, carusel pentru copii si aproximativ 4.070 de locuri de parcare.