Clientii Lidl din patru orase au donat 16,7 tone de alimente pentru persoanele defavorizate, in campania organizata de retailer in parteneriat cu reteaua nationala a Bancilor pentru Alimente.

In perioada 10-22 decembrie, in parteneriat cu reteaua Bancilor pentru Alimente, Lidl a desfasurat o campanie de colectare de alimente prin care si-a invitat clientii sa doneze produse neperisabile pentru personele defavorizate. In urma acestei campanii, in cele 12 magazine participante din orasele Bucuresti, Cluj, Iasi si Bacau au fost colectate 16,7 tone de alimente, care au fost apoi distribuite catre aproximativ 7.000 de beneficiari ai retelei Bancilor pentru Alimente.

In doar doua saptamani, clientii Lidl au donat mai multe produse alimentare neperisabile, recordul fiind detinut de magazinele Lidl din Bacau: 5,5 tone. In Iasi, au fost colectate 5 tone de produse, in Bucuresti 3,2 tone, iar in Cluj 3 tone. Categoriile de alimente din care clientii retailerului au donat cele mai mari cantitati au fost: faina, ulei, paste, zahar, orez, biscuiti si malai.

Toate aceste produse au fost preluate de catre Bancile pentru Alimente din Bucuresti, Cluj si Roman si distribuite catre aproximativ 7.000 de beneficiari ai 38 de ONG-uri partenere, in perioada sarbatorilor.

Banca pentru Alimente este o organizatie nonprofit care colecteaza gratuit bunuri de consum de la donatori (agenti economici, firme, producatori agro-alimentari) si le distribuie catre persoanele in nevoie si grupurile vulnerabile. De la inaugurare si pana in prezent, prin intermediul celor trei Banci pentru Alimente din Bucuresti, Cluj si Roman, s-a depasit pragul de 1000 de tone de produse alimentare colectate de la peste 30 de companii private. Acestea au fost distribuite in mod gratuit catre peste 22.000 de beneficiari din ONG-uri si centre care gazduiesc persoane aflate in dificultate. Lidl este partener fondator inca de la infiintarea primei banci, in 2016, in Bucuresti.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piata de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent in 30 de tari din intreaga lume si in prezent opereaza in jur de 10.500 de magazine si mai mult de 150 de centre in 29 de tari la nivel mondial.

Sursa foto: Lidl Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri