Brandul elvețian Movenpick a intrat pe piața locală odata cu deschiderea unei gelaterii în Băneasa Shopping City. Brandul de înghețată este adus în România în sistem de franciză, iar locația din Băneasa este prima din Europa de Sud-Est.

Cu o tradiție de peste 60 de ani în producerea înghețatei, brandul elvețian Mövenpick întră și pe piața din România. Business-ul importat la noi sub formă de franciză aduce în România tradiția îndelungată a preparării unei înghețate după rețete bazate pe ingrediente naturale.

Prima gelaterie Mövenpick din România a fost deschis în incinta Băneasa Shopping City și este în acest moment cel mai mare boutique Mövenpick din Europa de SE.

Spațiul Mövenpick din cadrul Băneasa Shopping City este amenajat într-un stil modern și plin de culoare, cu cele mai bune materiale și oferă atât posibilitatea de a savura o înghețată într-un cadru relaxant, cât și varianta la pachet.

„Am vrut să avem un loc cu totul special, în care să oferim clienților o experiență, un loc în care să te poți regăsi și îndepărta de obișnuit. Iar prima provocare a fost legată de loc”, spune Miruna Tohăneanu, deținătoarea boutique-lui Mövenpick în România.

„Am ales în final Băneasa Shopping City, un centru comercial cu peste 23 de milioane de vizitatori pe an, unde consumatorii au foarte multe opțiuni în zona de food. O altă provocare este sezonalitatea sau obiceiul românilor de a mânca înghețată doar vara, consumatorul de la noi având tendința de a considera înghețata un desert în completarea unor feluri principale. Iar la aceasă provocare răspundem prin asocierea înghețatei cu cele mai fine produse de patiserie, pe care le găsiți în incinta Mövenpick din mall”, completează antreprenorul.

movenpick inghetata

Investiția în prima gelaterie Mövenpick din România se ridică la 250.000 de euro, iar planurile de business nu se opresc aici. „Fiind vorba de un brand premium, plănuim în următorii trei ani să deschidem mai multe boutique-uri în Cluj, Timișoara, Iași, iar lista rămâne deschisă”, spune Miruna Tohăneanu.

Înghețata Mövenpick se diferențiază prin ingredientele naturale pe care le folosește, alese cu grijă, dar și prin respectul pentru moștenirea gastronomică a rețetelor tradiționale. Înghețata Mövenpick conține, în medie, 37% lapte și smântână care provin exclusiv din regiunea Alpilor elvețieni.

De asemenea, toate sortimentele de sorbet Mövenpick sunt vegane și folosesc numai ingrediente naturale, pentru un gust delicios. La prepararea produselor nu se folosesc grăsimi vegetale, nu se adaugă ulei de palmier, iar rețetele nu conțin OMG. Textura obținută este foarte cremoasă și cu topire lentă, o altă marcă a brandului. La prepararea înghețatei Mövenpick se folosesc numai lapte și smântână provenite de la mici ferme situate în Alpii elvețieni.

Ueli Prager este fondatorul Mövenpick. În 1948 se deschid primele restaurante Mövenpick. Inițial, în anii 1960, înghețata a fost produsă de grupul Mövenpick doar pentru vânzări la restaurante, iar din 1972 se trece la producția de înghețată Mövenpick în magazine dedicate.

Ueli Prager a crezut cu tărie că ingredientele naturale vor oferi o experiență culinară unică, astfel că a pus în centrul moștenirii sale gastronomice smântâna și laptele de cea mai bună calitate, obținute de la mici ferme din zona Alpilor elvețieni. Tradiția Mövenpick vine așadar din Alpi și înseamnă ingrediente pure, naturale, combinate pentru a crea o experiență premium delicioasă.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri