Top 5 reclame virale
Curios sa afli care au fost cele mai de succes reclame din ultimul deceniu? Publicatia BusinessInsider a facut o lista a celor mai reusite si vizualizate spoturi publicitare. Reteta succesului pare a fi un amestec intre umor, inteligenta, inspiratie, surpriza si noroc.
Patrick Vrabie • 23 August 2011 • Media & Pub





1 / 5
5. Piano Stairs (Volkswagen)
2 / 5
4. Prezervativele ZaZoo
3 / 5
3. Inspired Bicycles, Danny MacAskill
4 / 5
2. Dansul T-Mobile
5 / 5
1. Evian Live Young
Vizualizari: 15,884,601
Volkswagen foloseste acest clip pentru a prezenta ceea ce ei numesc “Teoria distractiei”, mergand pe ideea ca oamenii aleg mereu alternative mai bune daca se folosesc de distractie ca forma de motivatie.
Filmuletul prezinta treptele unei statii de metrou transformate in clapele unui pian. Astfel, cu fiecare pas pe care trecatorii il fac se aude o nota muzicala. Oficialii Volkswagen sustin ca 66% din trecatori au ales sa urce pe treptele muzicale in loc sa utilizeze scara rulanta. Un bun prilej pentru exercitiul fizic, nu?
Volkswagen foloseste acest clip pentru a prezenta ceea ce ei numesc “Teoria distractiei”, mergand pe ideea ca oamenii aleg mereu alternative mai bune daca se folosesc de distractie ca forma de motivatie.
Filmuletul prezinta treptele unei statii de metrou transformate in clapele unui pian. Astfel, cu fiecare pas pe care trecatorii il fac se aude o nota muzicala. Oficialii Volkswagen sustin ca 66% din trecatori au ales sa urce pe treptele muzicale in loc sa utilizeze scara rulanta. Un bun prilej pentru exercitiul fizic, nu?
Vizualizari: 26,375,328
Cu siguranta nu iti vei da seama ca este vorba despre o reclama la prezervative daca nu urmaresti spotul pana la sfarsit cand apare logo-ul firmei producatoare.
Aceasta reclama, cel putin ciudata, prezinta un copil care face o criza de isterie pentru niste bomboane pe care tatal sau nu vrea sa i le ia. Copilul devine din ce in ce mai tensionat , scopul acestui spot fiind de a incuraja telespectatorii ca exista o alternativa pentru evitarea acestor situatii: folosirea prezervativelor ZaZoo.
Cu siguranta nu iti vei da seama ca este vorba despre o reclama la prezervative daca nu urmaresti spotul pana la sfarsit cand apare logo-ul firmei producatoare.
Aceasta reclama, cel putin ciudata, prezinta un copil care face o criza de isterie pentru niste bomboane pe care tatal sau nu vrea sa i le ia. Copilul devine din ce in ce mai tensionat , scopul acestui spot fiind de a incuraja telespectatorii ca exista o alternativa pentru evitarea acestor situatii: folosirea prezervativelor ZaZoo.
Vizualizari: 26,853,802
Filmarea a durat luni de zile si povestea se invarte in jurul biciclistului de origine scotiana Danny MacAskill care executa o serie de cascadorii cu adevarat uimitoare in capitala Edinburgh.
El executa sarituri pe garduri, peste magazine, scari, de pe poduri si chiar rotiri de pe trunchiul copacilor.
Filmarea a durat luni de zile si povestea se invarte in jurul biciclistului de origine scotiana Danny MacAskill care executa o serie de cascadorii cu adevarat uimitoare in capitala Edinburgh.
El executa sarituri pe garduri, peste magazine, scari, de pe poduri si chiar rotiri de pe trunchiul copacilor.
Vizualizari: 30,621,994
O scena filmata in statia Liverpool Street din Anglia face valuri pe internet. Compania T-Mobile reuseste sa-si asigure obiectivul spotului publicitar, acesta fiind unul cat se poate de clar: sa il vada cat mai multa lume.
Reclama incepe cu o imagine obisnuita a statiei de tren - oameni care trec, unii mai grabiti, altii mai ganditori. Dintr-o data un sunet incepe sa se auda in difuzoare. Un barbat incepe brusc sa danseze. Dupa cateva minute, din ce in ce mai multi dansatori i se alatura si formeaza o intreaga echipa de dans ce se desfasoara pe intreaga suprafata a garii. Bineinteles, in tot acest timp cameramanii surprind multimea adunata care filmeaza evenimentul cu telefoanele mobile.
O scena filmata in statia Liverpool Street din Anglia face valuri pe internet. Compania T-Mobile reuseste sa-si asigure obiectivul spotului publicitar, acesta fiind unul cat se poate de clar: sa il vada cat mai multa lume.
Reclama incepe cu o imagine obisnuita a statiei de tren - oameni care trec, unii mai grabiti, altii mai ganditori. Dintr-o data un sunet incepe sa se auda in difuzoare. Un barbat incepe brusc sa danseze. Dupa cateva minute, din ce in ce mai multi dansatori i se alatura si formeaza o intreaga echipa de dans ce se desfasoara pe intreaga suprafata a garii. Bineinteles, in tot acest timp cameramanii surprind multimea adunata care filmeaza evenimentul cu telefoanele mobile.
Vizualizari: 45,713,512
In Iulie 2009, Evian a lansat un filmulet care a fost atat de populat incat a fost transformat in spot de televiziune. SocialTimes.com descrie fenomenul drept “un videoclip ce prezinta in gluma efectul tineresc al apei minerale Evian asupra corpului ilustrand mai multi bebelusi pe role, succesul fiind marcat de peste 130.000 de comentarii si peste 500.000 de fani pe reteaua de socializare Facebook.
In Iulie 2009, Evian a lansat un filmulet care a fost atat de populat incat a fost transformat in spot de televiziune. SocialTimes.com descrie fenomenul drept “un videoclip ce prezinta in gluma efectul tineresc al apei minerale Evian asupra corpului ilustrand mai multi bebelusi pe role, succesul fiind marcat de peste 130.000 de comentarii si peste 500.000 de fani pe reteaua de socializare Facebook.
Te-ar putea interesa si: