Complex Apicol mizeaza pe cresterea online-ului odata cu lansarea unei game de cosmetice pentru publicul tanar

Dupa afaceri de 3,2 milioane lei in 2017, in crestere cu 15% fata de anul anterior, Complex Apicol Veceslav Harnaj tinteste publicul tanar cu o gama de cosmetice dedicata acestui segment, Apidermin Expert. Intrarea pe noul segment de piata reprezinta si o oportunitate pentru business-ul romanesc cu o traditie de peste 50 de ani de a-si majora vanzarile din mediul online, care reprezinta 5%, a declarat Miruna Codeanu, commercial manager Complex Apicol, in cadrul Profesionistii in Retail.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri