Profitul net al Autoliv, lider modial in productia de sisteme de siguranta auto, prezent si in Romania, a crescut cu 42% in primul trimestru, la 182 milioane dolari, iar vanzarile nete consolidate au avansat cu 23%, la 2,1 miliarde de dolari, potrivit datelor grupului suedez.
In intervalul similar din 2010, Autoliv a obtinut un profit net de 128,2 milioane de dolari si vanzari de 1,72 miliarde de dolari, potrivit Mediafax.

Marjele operationale au crescut in primele trei luni de la 11,4% la 12,1%.

Vanzarile companiilor din Europa ale grupului suedez s-au majorat cu 12% in primele trei luni, la 826 milioane de dolari.

Performantele bune ale Autoliv s-au datorat mai multor contracte noi si lansarilor de vehicule de catre companii, precum Ford Cmax si Focus, Audi A8, A7 si A1, precum si majorarii volumului de catre BMW Serie 5, Opel Astra si Mercedes Clasa C.

Pentru trimestrul al doilea, Autoliv anticipeaza un avans al vanzarilor nete de circa 9%.

Autoliv se asteapta pentru acest an la o crestere a vanzarilor nete de aproximativ 15%.

Estimarile sunt totusi incerte, avand in vedere intreruperile de activitate ale companiilor producatoare de automobile, din cauza deficitului de componente aparut in urma cutremurului din Japonia.

Subsidiara din Romania a Autoliv a fost infiintata in 1997 si opereaza trei centre de productie pentru centuri de siguranta, chinga destinata centurilor, airbag-uri si generatoare cu gaz pentru airbag-uri, la Brasov, Timisoara si Lugoj.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri