In intervalul similar din 2010, Autoliv a obtinut un profit net de 128,2 milioane de dolari si vanzari de 1,72 miliarde de dolari, potrivit Mediafax.

Marjele operationale au crescut in primele trei luni de la 11,4% la 12,1%.

Vanzarile companiilor din Europa ale grupului suedez s-au majorat cu 12% in primele trei luni, la 826 milioane de dolari.

Performantele bune ale Autoliv s-au datorat mai multor contracte noi si lansarilor de vehicule de catre companii, precum Ford Cmax si Focus, Audi A8, A7 si A1, precum si majorarii volumului de catre BMW Serie 5, Opel Astra si Mercedes Clasa C.

Citeste si:

Pentru trimestrul al doilea, Autoliv anticipeaza un avans al vanzarilor nete de circa 9%.

Autoliv se asteapta pentru acest an la o crestere a vanzarilor nete de aproximativ 15%.

Estimarile sunt totusi incerte, avand in vedere intreruperile de activitate ale companiilor producatoare de automobile, din cauza deficitului de componente aparut in urma cutremurului din Japonia.

Subsidiara din Romania a Autoliv a fost infiintata in 1997 si opereaza trei centre de productie pentru centuri de siguranta, chinga destinata centurilor, airbag-uri si generatoare cu gaz pentru airbag-uri, la Brasov, Timisoara si Lugoj.