Zetsche intentioneaza in schimb sa creasca numarul de modele din clasa S de la trei la sase, pentru a mari volumul vanzarilor, posibil sa il dubleze la 80.000 de masini pe an.
"Nu ar fi potrivit sa dezvoltam un succesor al modelului actual Maybach", a adaugat Zetsche intr-un interviu acordat publicatiei, care va fi publicat integral sambata.
Daimler intentiona ca vanzarile brandului Maybach, relansat in 2002 dupa o pauza de 60 de ani, sa atinga 1.000 de masini pe an, dar acestea au ajuns anul trecut la circa 200 de unitati.
Volkswagen (VW) si BMW au avut mai mult succes pe segmentul superlux, datorita marcilor britanice Bentley si Rolls-Royce.
Analistii din industria auto au sustinut de mult timp ca Maybach nu are o pozitie puternica pe piata.
Vanzarile de automobile Rolls-Royce, fabricate de BMW, au crescut cu 41% in primele noua luni ale acestui an, la 2.441 unitati, datorita pretului mai mic al modelului Ghost.
In cazul automobilelor Bentley, produse de VW, vanzarile au urcat cu 31%, la 4.763 unitati.
Maybach a devenit o asemenea problema de imagine pentru Daimler incat grupul nu a mai publicat in ultimii cativa ani date lunare referitoare la vanzarile brandului, preferand sa prezinte doar statistici anuale.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: