Filiala din China a producatorului german de automobile Volkswagen AG a lansat duminica pe piata locala noul model Sagitar, aratandu-se increzatoare ca poate stopa declinul cotei sale de piata prin concentrarea asupra diferitelor segmente de clienti, transmite Rompres.
       
Noul model Sagitar, cunoscut in Europa cu denumirea comerciala Jetta, tinteste cumparatorii de varsta medie, educati si la moda, care doresc viteza si emotii, a spus presedintele executiv pentru vanzari si marketing al VW Group China, Weiming Soh.
       
VW a raportat o crestere a vanzarilor pe piata chineza cu 40 de procente in primul trimestru fata de perioada similara din 2005, cu o cota de piata de 17,6 la suta.
       
Compania germana a patruns pe piata locala cu 21 de ani in urma, inaintea principalilor sai concurenti actuali, si a dominat piata cu modelele VW Santana si Audi. in anii 1990, VW sustinea ca detine o cota de piata de 50 de procente.