In ultimii ani, in mediul de afaceri clujean, Autoworld s-a impus ca o marca de renume, simbol al performantei, profesionalismului, calitatii si orientarii catre client.

Succesul showroom-ului Volkswagen, inaugurat in februarie 2004, a stabilit pe piata auto locala standarde greu de depasit. Dorinta continua de autodepasire, specifica firmei clujene, s-a materializat in aprilie 2006 intr-o noua investitie de anvergura constand in noul showroom Audi, situat in Cluj-Napoca, pe Calea Turzii nr. 249.

Showroomul Audi are la baza conceptul de hangar Audi, respectand intocmai standardele de marca impuse de producatorul german de automobile si ilustrand la modul concret atat sloganul Audi: ‘Progres prin tehnologie’ cat si valorile Audi: sportivitate, sofisticare si progres. Latura sportiva face ca Audi sa fie o marca tanara, dinamica si atractiva. Spiritul de competitie al marcii, in conditii de fair-play, este baza realizarilor sale superioare in toate domeniile. Caracterul sofisticat defineste Audi ca fiind o marca cultivata, stilata si fascinanta. Aceasta perceptie a stilului creeaza o aura speciala si asigura calitatea tipica Audi pana la cel mai mic detaliu. Orientarea spre progres a marcii Audi o face moderna, inovatoare si vizionara. Audi accepta provocarile si are forta creatoare de a fixa noi standarde. In acest sens, tehnica nu este un scop in sine, clientul si nevoile sale reprezentand centrul preocuparilor. Marca Audi degaja umanism si caldura.

Citeste si:

Pentru un showroom de exceptie Audi a pregatit o masina de exceptie: Audi Q7. Cea mai asteptata masina a momentului, Audi Q7 redefineste standardele in clasa modelelor din segmentul SUV. Audi Q7 imbina perfect sportivitatea si versatilitatea, tehnologia avansata si luxul suprem al unei limuzine premium. Pe sosea Audi Q7 exceleaza prin performantele sportive si dinamism, in off-road tractiunea si motorizarile sale sunt absolut impresionante. Audi Q7 este definitia unui SUV performant fiind creat de insusi creatorul tehnologiei «quattro».

Nu in ultimul rand trebuie semnalata deschiderea, in aceeasi locatie, a noului showroom Weltauto, ‘locul in care iti lasi masina veche pentru una noua’. Weltauto inseamna, in primul rand, siguranta de care un potential client de autovehicule de ocazie are nevoie in momentul in care se decide sa faca acest pas. Garantia tehnica pe care o ofera marca si garantia morala care probeaza istoricul unui autovehicul Weltauto sunt principalele reguli pe care se bazeaza acest concept de succes.

Prin aceaste investitii, Autoword doreste sa fie cat mai aproape de iubitorii de automobile pe care ii asteapta atat la showroomul Volkswagen, de pe Calea Floresti nr. 145, cat si la noul showroom Audi, din Calea Turzii nr. 249, sa se bucure impreuna de noutatile auto ale acestei primaveri.