Profitul inainte de dobanzi si taxe a scazut cu 19%, la 2,27 miliarde euro, de la 2,8 miliarde euro in perioada corespunzatoare a anului trecut, se arata intr-un comunicat transmis miercuri de grupul german, cel mai mare producator de autoturisme premium, scrie Mediafax.

Media estimarilor analistilor contactati anterior de Bloomberg indica un castig de 2,16 miliarde euro.

Vanzarile companiei au crescut in perioada analizata cu 7,3%, la 19,2 miliarde euro.

Citeste si:

Producatorii germani de masini de lux - BMW, Audi (Volkswagen) si Mercedes (Daimler) - au reusit sa amortizeze impactul declinului puternic al pietei auto europene datorita prezentei solide pe piete precum China si Statele Unite, unde cererea pentru astfel de autoturisme este in crestere.

Rezultatele BMW au fost sprijinite in principal de cresterea cu 38% a vanzarilor SUV-ului X3, respectiv cu 21% a compactei Seria 1.
Grupul german detine marcile BMW, Mini si Rolls Royce.