Producatorul auto american Ford conteaza pe modele noi, precum SUV-ul compact EcoSport, pentru a diminua dependenta de livrarile catre companiile de inchirieri auto pe piata din Europa, unde marjele de profit sunt mai slabe, si pentru a reduce pierderile grupului in regiune, potrivit Bloomberg.
Ford vrea ca pana in prima parte din 2015 sa livreze catre companiile de inchirieri mai putin de 13% din totalul vanzarilor, fata de 17% in prezent, a declarat Roelant de Waard, seful de vanzari al grupului pentru Europa, intr-un interviu telefonic, scrie Mediafax.

In acelasi timp, Ford vrea sa creasca vanzarile catre dealeri si companii, unde preturile sunt de obicei mai ridicate.

Constructorul auto se afla intr-un proces de schimbare a liniei de modele si se asteapta ca piata europeana sa intre pe un trend de revenire incepand cu sfarsitul anului urmator.

Grupul estimeaza pierderi in regiune de circa 2 miliarde de dolari pentru anul acesta, fata de 1,75 miliarde de dolari anul trecut.

"Ne asteptam la o oarecare imbunatatire anul urmator" a cererii la nivelul intregii industrii auto, a spus Waard. Vanzarile Ford pe principalele piete europene vor creste de la 13,5 milioane unitati anul acesta la 14 milioane anul urmator, a estimat el.

Vanzarile Ford pe 19 piete europene au scazut cu 2,2% in mai, la 99.400 unitati. Declinul, mai temperat fata de scaderea de 6,2% din regiune, a urcat cota de piata a Ford la 8,3%, maximul lunii mai incepand din 2009, de la 8% in aceeasi perioada anul trecut, a anuntat grupul.

Piata auto europeana se va mentine probabil la nivelurile actuale pe parcursul acestui an, iar preturile vor ramane stabile sau se vor deteriora la nivelul industriei, intrucat competitorii orienteaza o parte tot mai mare a vanzarilor catre companii de inchirieri auto, a spus Waard.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri