Livrarile din SUA au avansat cu 14%, dar pe piata europeana au scazut cu 2%, scrie Mediafax.

In luna iulie, vanzarile Audi au crescut cu 10%, la 131.300 de vehicule, datorita majorarii livrarilor cu 27% in China si a cererii pentru SUV-uri.

"Dupa o prima jumatate a anului cu rezultate solide, anticipam depasirea in acest an a tintei strategice a unor vanzari de 1,5 milioane de vehicule, cu doi ani mai devreme decat am planificat", a declarat Luca de Meo, membru in conducerea Audi, responsabil cu vanzarile.

El a aratat ca livrarile au urcat in iulie datorita cererii mari pentru familia A3 si SUV-urile Q3 si Q5.

Audi a contribuit la imbunatatirea ratingului Volkswagen, astfel ca grupul german poate finanta avantajos o campanie de achizitii care a inclus pana in prezent producatorul de camioane MAN, constructorul de masini sport Porsche si brandul italian de motociclete Ducati.

Citeste si:

Daca nu ar fi fost fondurile in numerar ale Audi, in valoare de 13,5 miliarde de euro la sfarsitul lunii iunie, VW nu ar fi avut bani pentru achizitii, de fapt ar fi raportat datorii de circa 2,2 miliarde de euro, potrivit Automotive News.

Vanzarile SUV-ului Q3 au crescut cu 62% in primele sapte luni ale naului, datorita cererii mondiale pentru vehicule de teren mai mici si mai ieftine, eficiente energetic.

Grupul concurent Daimler a explicat ca unul dintre motivele pentru care brandul Mercedes-Benz este in urma Audi si BMW este lipsa unui produs care sa concureze Q3 si BMW X1.

Pentru a rezolva aceasta problema, Mercedes va prezenta versiunea de productie a SUV-ului GLA, la salonul auto de la Frankfurt din septembrie.

Directorul general al Daimler, Dieter Zetsche, a declarat ca vrea ca Mercedes sa devina cel mai bine vandut brand premium pana in 2020, in prezent fiind pe pozitia a treia, dupa Audi si liderul mondial BMW.