Discutiile sunt in faza preliminara si nu a fost luata o decizie, au spus sursele, scrie Mediafax.

Vanzarea participatiei ar putea face ca familia Peugeot, care detine in prezent 25,5% din titluri, sa piarda controlul asupra grupului.

Peugeot a inregistrat in primul semestru pierderi operationale la divizia auto in valoare de 510 milioane de euro si pierde cota de piata in Europa in favoarea Volkswagen, liderul regiunii.

Pentru extinderea activitatilor in strainatate, Peugeot s-a asociat deja cu Dongfeng, iar in iulie au inaugurat o a treia uzina comuna, in vederea fabricarii a patru modele in China.

Citeste si:

Purtatorii de cuvant ai Peugeot si Dongfeng au refuzat sa comenteze.

"Nu trebuie sa ne opunem schimbarilor, in special intr-o situatie atat de dificila. Conditiile s-au schimbat in industria auto si trebuie sa ne adaptam la noul mediu", a declarat Serge Maffi, lider al sindicatului GSEA la Peugeot.

Directorul general al grupului, Philippe Varin, intentioneaza sa elimine 11.200 de locuri de munca in Franta pana in 2015 si sa inchida o fabrica de asamblare in Aulnay, langa Paris.