“Vanzarile totale de carburanti (in volume, inclusiv GPL si lubrifianti) ale MOL Romania au crescut cu 7% in 2013, de la 469 kt pana la 503 kt, sustinute de extinderea retelei de benzinarii”, au declarat reprezentantii companiei.

Vanzarile de motorina au fost predominante, la 365 kt, in urcare cu 8% comparativ cu anul 2012, in timp ce vanzarile de benzina s-au majorat cu 6%, la 133 kt.

In trimestrul al patrulea al anului anterior, vanzarile retail ale MOL Romania au urcat cu 7% comparativ cu perioada similara a anului 2012, la 130 kt. Motorina a generat vanzari de 94 kt in Q4, in urcare cu 7%, iar benzina a avut vanzari de 34 kt, cu 6% mai mult fata de intervalul corespunzator din 2012.

Citeste si:

Reteaua de distributie a MOL Romania cuprinde 147 de statii de alimentare cu carburanti, si va depasi nivelul de 150 de unitati, cel mai probabil, in acest an.

Pe ansamblul Grupului MOL, ritmul de crestere a vanzarilor retail a fost anul trecut de 3%, la 3.479 kt.